O novém Porsche 911 Turbo jsme se již zmínili v jednom z našich letošních článku (viz. odkaz v článku). Společnost H&R nyní představuje nové sportovní zavěšení pro tuto krásku ze Stuttgartu.
Šestá generace vrcholového modelu jedenácté typové řady 911 (viz. náš článek) se stala cílem německé společnosti H&R, která má dlouhodobé zkušenosti z motorsportu a je také hlavním dodavatelem zavěšení (podvozky) Porsche Supercup a Carrera Cup. Všechny tyto zkušenosti se zužitkovaly v komponentech zavěšení H&R pro nové Porsche 911 Turbo modelové řady 997.
H&R ještě vice snížila světlou výšku vozu a to o 20 mm. Toto nastavení bylo testováno v Nordschleife na okruhu Nürburgring, kde prokázalo ještě větší dynamické zacházení s vozem a posílilo bezpečnost.
Na voze bylo provedeno mnoho úprav, které mají právě pomoct větší dynamičnosti a bezpečnosti, které jsou kontrolovány jakostní normou ISO 9001.
Sportovní zavěšení, které H&R představilo letos na jaře, nabízí také pro další modely zančky Porsche. Foto: H&R
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?