O novém Porsche 911 Turbo jsme se již zmínili v jednom z našich letošních článku (viz. odkaz v článku). Společnost H&R nyní představuje nové sportovní zavěšení pro tuto krásku ze Stuttgartu.
Šestá generace vrcholového modelu jedenácté typové řady 911 (viz. náš článek) se stala cílem německé společnosti H&R, která má dlouhodobé zkušenosti z motorsportu a je také hlavním dodavatelem zavěšení (podvozky) Porsche Supercup a Carrera Cup. Všechny tyto zkušenosti se zužitkovaly v komponentech zavěšení H&R pro nové Porsche 911 Turbo modelové řady 997.
H&R ještě vice snížila světlou výšku vozu a to o 20 mm. Toto nastavení bylo testováno v Nordschleife na okruhu Nürburgring, kde prokázalo ještě větší dynamické zacházení s vozem a posílilo bezpečnost.
Na voze bylo provedeno mnoho úprav, které mají právě pomoct větší dynamičnosti a bezpečnosti, které jsou kontrolovány jakostní normou ISO 9001.
Sportovní zavěšení, které H&R představilo letos na jaře, nabízí také pro další modely zančky Porsche. Foto: H&R
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.