Suzuki představí na pařížském autosalonu svůj nový koncept - Suzuki Splash
Splash by mělo být vozidlo, které je určené širokému spektru zákazníků bez ohledu na jejich věk, životní styl nebo pohlaví. Podvozek je stejný jako u modelu Swift tzn. velmi dobré jízdní vlastnosti, relativně vysoká karoserie by měla poskytovat dost prostoru a komfortu pro pasažery, vnitřní vybavení by mělo být moderní a zároveň orientované na snadnou a jednoduchou obsluhu.
Splash je dlouhý 3 780mm, široký 1 780mm a vysoký 1 650mm. Rozvor činí 2 360mm. K pohonu by měl být k dispozici jediný motor - benzínový čtyřválec 1,2 16V spojený se čtyřstupňovým automatem. Více informací zatím není k dispozici.
Foto: globalautoindex.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.