Fordova novátorská technologie činí tankování snadnější.
Lincoln MKS, který bude debutovat v roce 2008, bude druhým vozidlem z továren Ford Motor Company, které nebude používat klasické víčko palivové nádrže. Poprvé Ford použil tuto technologii na Fordu GT supercar.
Bezvíčkové hrdlo zůstává zavřené až do doby, kdy do něj vložíte tankovací pistoli. Po jejím vytažení se zase zavře. Pryč budou doby, kdy po tankování zapomenete zavřít hrdlo víčkem, také se zrychlí tankováni o čas, potřebný k odšroubování a opětovnému zašroubování víčka. Při poškozeném nebo ztraceném víčku se také zabrání úniku par nebo paliva. Nový systém bude jednoduchý a "user friendly".
Foto: Ford Motor Company
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.