U Volva S60 pro modelový rok 2006 dochází ke změnám v celé řadě oblastí. Model S60 je vybaven novým sportovnějším podvozkem a novými prvky pro zvýšení bezpečnosti.
Volvo S60 je vybaveno novým předním spojlerem a volitelně také spojlerem na víku zavazadlového prostoru. Spodní část předního spojleru byla upravena tak, aby vozidlu dodávala sportovnější vzhled. Oba spojlery jsou plně lakovány v barvě karosérie. S60 získalo zcela novou mřížku chladiče, která dobře ladí s novým znakem značky. Změny se dotkly také diagonálního profilu, který nyní ještě více zdůrazňuje nový znak a dobře známé logo ”iron mark” značky Volvo.
Volvo S60 je nyní k dispozici se třemi novými barvami: Electric Silver, Orinoco Blue a Maple Red. Za oko chytne také nový design kol o velikost ráfku 8x18” a velikost pneumatiky 235/40/R18. Standardní podvozek byl dále upraven a nyní nabízí ještě sportovnější vlastnosti a přesnější řízení.
Některé dříve představené příslušenství je nyní k dispozici jako volitelná výbava, která může být objednána při koupi vozidla. Mezi ně patří hlavice řadící páky Space Ball, manžeta řadící páky a kůží potažená páka ruční brzdy (které byly mírně upraveny a vybaveny vložkami z perforované kůže). Odolné sportovní koberce pro Volvo S60 mají nyní stříbrné drážky, které vytvářejí působivý reflexní efekt.
zdroj: Volvo
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.