U Volva S60 pro modelový rok 2006 dochází ke změnám v celé řadě oblastí. Model S60 je vybaven novým sportovnějším podvozkem a novými prvky pro zvýšení bezpečnosti.
Volvo S60 je vybaveno novým předním spojlerem a volitelně také spojlerem na víku zavazadlového prostoru. Spodní část předního spojleru byla upravena tak, aby vozidlu dodávala sportovnější vzhled. Oba spojlery jsou plně lakovány v barvě karosérie. S60 získalo zcela novou mřížku chladiče, která dobře ladí s novým znakem značky. Změny se dotkly také diagonálního profilu, který nyní ještě více zdůrazňuje nový znak a dobře známé logo ”iron mark” značky Volvo.
Volvo S60 je nyní k dispozici se třemi novými barvami: Electric Silver, Orinoco Blue a Maple Red. Za oko chytne také nový design kol o velikost ráfku 8x18” a velikost pneumatiky 235/40/R18. Standardní podvozek byl dále upraven a nyní nabízí ještě sportovnější vlastnosti a přesnější řízení.
Některé dříve představené příslušenství je nyní k dispozici jako volitelná výbava, která může být objednána při koupi vozidla. Mezi ně patří hlavice řadící páky Space Ball, manžeta řadící páky a kůží potažená páka ruční brzdy (které byly mírně upraveny a vybaveny vložkami z perforované kůže). Odolné sportovní koberce pro Volvo S60 mají nyní stříbrné drážky, které vytvářejí působivý reflexní efekt.
zdroj: Volvo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.