Velmi oblíbený model Grand Vitara bude v září k dostání v ještě lepší výbavě než doposud. Pod označením Comfort+ se skrývá 2,0 litrový benzínový motor se 140koňmi.
Více komfortu získá zákazník díky integrovanému CD-přehrávači s MP3 dekoderem, spolu s navigačním systémem včetně ovládání na volantu. Nadmíru příjemná je automatická klimatizace s vyhříváním sedaček, které jsou v této nejvyšší výbavě v koženém provedení, stejně jako volant. Interiér má navíc dřevěné obložení a dodává vozu elegantní tvář.
Dále nechybí aktivní xenonové světlomety, velké vysouvací střešní okno, hliníkové ráfky, komponentní reproduktory, stabilizační systém ESP a spoustu novým barevných odstínů. Ceny pro ČR nejsou zatím určeny, podle automobilky Suzuki by se měla pohybovat okolo 30.000eur.
zdroj: Suzuki
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.