Výkon, to byla hlavní myšlenka TechArtu, německého úpravce vozů, který se tentokrát zaměřil na Porsche Cayman S a vyždímal z něj opravdu maximum, výsledkem je GT Sport.
Vyladěné Porsche si TechArt cení na 100,000eur, za tuto cenu však dostanete opravdovou zbraň! GT Sport, jak jej TechArt pojmenoval je v základu Porsche Caymen S s 3,3 litrovým boxerem byl upraven na obsah 3,8, k tomu bylo zapotřebí nové písty a kliková a vačková hřídel. Rovněž sací a výfukové potrubí bylo přizpůsobeno vyššímu výkonu. Nyní se Porsche pyšní 283kw/ 385k a točivým momentem 407N.m.
Díky motoru uprostřed a precizní rozložení hmotnosti se vozidlo chová velmi vyváženě i v extrémních situacích. Dynamiku reprezentují naměřené hodnoty o 0 na 100km/h za 4,9 vteřiny a maximální rychlost 285km/h.
Výkon dokazuje i TechArt bodykit, aerodynamické doplňky zahrnují jiný přední a zadní nárazník, prahové nástavce, čtveřici přídavných světlometů, zadní přítlačné křídlo či karbonová zpětná zrcátka. GT Sport obouvá 20-ti palcová kola s pneumatikami 235/30 ZR20 na přední nápravě a 305/25 ZR20 na zadní. Světlá výška se dá nastavit pomocí tlačítka na Normal nebo Sport se snížením o 25mm a tvrdším nastavením tlumičů. Interiér je ve znamení kůže a hliníkových doplňků s logem TechArt.
zdroj: TechArt
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.