Druhou generaci modelu G35 představila automobilka Infinity. Odnož Nissanu tak klade důraz na vyšší výkon, kvalitu, pokrok v technologii a v neposlední řadě omlazení designu.
Srdcem G35 zůstává známý 6-ti válcový 3,5 litr, oceněn titulem nejlepší motor ve své kategorii. Proměnné časování ventilů sCVTCS s omezovačem v 7500 ot/min dosahuje výkonu 300 koní a standartně je spojen s 5-ti stupňovým automatem s možností řazení pádly za volantem.
Z bohaté výbavy zdůrazníme především kvalitní RealView Monitor s dotykovým displejem a navigačním systémem umístěn na středové konzole. Zároveň je vybaven programem na podporu audio systému Bose. Bezpečnost je zajištěna osmicí airbagů, stabilizačním systémem ESP či brzdným distributorem síly EBD podpořen pneumatikami o šířce 245/45 s kontrolou tlaku, obutých na 18-ti palcových discích.
V budoucnu bude k dispozici pět dostupných modelů – G35, G35 journey, G35x AWD, G35 Sport a G35 Sport 6MT.
zdroj: Nissan
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?