Druhou generaci modelu G35 představila automobilka Infinity. Odnož Nissanu tak klade důraz na vyšší výkon, kvalitu, pokrok v technologii a v neposlední řadě omlazení designu.
Srdcem G35 zůstává známý 6-ti válcový 3,5 litr, oceněn titulem nejlepší motor ve své kategorii. Proměnné časování ventilů sCVTCS s omezovačem v 7500 ot/min dosahuje výkonu 300 koní a standartně je spojen s 5-ti stupňovým automatem s možností řazení pádly za volantem.
Z bohaté výbavy zdůrazníme především kvalitní RealView Monitor s dotykovým displejem a navigačním systémem umístěn na středové konzole. Zároveň je vybaven programem na podporu audio systému Bose. Bezpečnost je zajištěna osmicí airbagů, stabilizačním systémem ESP či brzdným distributorem síly EBD podpořen pneumatikami o šířce 245/45 s kontrolou tlaku, obutých na 18-ti palcových discích.
V budoucnu bude k dispozici pět dostupných modelů – G35, G35 journey, G35x AWD, G35 Sport a G35 Sport 6MT.
zdroj: Nissan
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.