Vozový park prestižní motocyklové stáje Ducati obohatí 8 nových Alf 159 a 159 Sportwagon. Vše pod heslem „Made in Italy“.
Alfa Romeo a Ducati, dvě velká jména „Made in Italy“, budou společně na okruzích při závodech Světových pohárů v Moto GP a Superbiků. Spolupráce mezi dvěma značkami potvrzuje nejen to, že se vozový park z Borga Panigale rozroste o 8 nových 159 a 159 Sportwagon - o vozy, které jsou především komfortní, bezpečné a hlavně sportovní. První vozy doručil na autodrom v Mugellu Sergio Cravero, který je odpovědný za marketing značky Alfa Romeo a převzal je Federico Minoli, prezident a jednatel společnosti Ducati Motor Holding. Dodávka zbylých vozů je plánovaná při dalších závodech.
Alfa a Ducati tudíž vstoupili na závodní trať ve spolupráci, která bude podporovat italský styl a techologii po celém světě.
Zdroj: Alfa Romeo ČR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.