Vozový park prestižní motocyklové stáje Ducati obohatí 8 nových Alf 159 a 159 Sportwagon. Vše pod heslem „Made in Italy“.
Alfa Romeo a Ducati, dvě velká jména „Made in Italy“, budou společně na okruzích při závodech Světových pohárů v Moto GP a Superbiků. Spolupráce mezi dvěma značkami potvrzuje nejen to, že se vozový park z Borga Panigale rozroste o 8 nových 159 a 159 Sportwagon - o vozy, které jsou především komfortní, bezpečné a hlavně sportovní. První vozy doručil na autodrom v Mugellu Sergio Cravero, který je odpovědný za marketing značky Alfa Romeo a převzal je Federico Minoli, prezident a jednatel společnosti Ducati Motor Holding. Dodávka zbylých vozů je plánovaná při dalších závodech.
Alfa a Ducati tudíž vstoupili na závodní trať ve spolupráci, která bude podporovat italský styl a techologii po celém světě.
Zdroj: Alfa Romeo ČR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.