Druhá generace Audi A6 allroad quattro bude na českém trhu zřejmě velmi úspěšná.
Zájemci si tento elegantní model s vynikajícími jízdními vlastnostmi na silnicích i v terénu začali objednávat dokonce dříve, než byl fyzicky k dispozici u dealerů Audi. „Zákazníci si od zveřejnění cen na jaře letošního roku objednali již 142 vozů A6 allroad quattro nové generace, aniž by vůz byl k vidění u našich dealerů! To nasvědčuje tomu, že i nový model by měl být přinejmenším stejným bestsellerem, jako jeho předchůdce, který patřil k nejúspěšnějším modelům značky Audi na českém trhu,“ komentoval příznivé zprávy Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group.
Současně s uvedením osobních verzí těchto vozů mohou k prodejcům zamířit i zájemci o verze N1, u kterých je možné uplatňovat odpočet DPH ve výši 19 % z ceny nového vozu.
Unikátní model Audi A6 allroad quattro jen těžko hledá konkurenta. Protože vychází z reprezentativního Audi A6 Avant, nabízí výjimečný jízdní komfort a na silnici překvapuje sportovními výkony. Díky pokročilé koncepci podvozku s pohonem všech kol quattro a adaptivnímu pneumatickému pérování se však stejně skvěle vypořádá i s jízdou mimo zpevněné cesty. Podobně jako jeho předchůdce nabízí vyvážený poměr dynamického výkonu, komfortní pětimístné karoserie s mimořádně velkým zavazadlovým prostorem a výrazných off-road prvků.
Základní verze Audi A6 allroad quattro se vznětovým motorem 2.7 TDI o výkonu 132 kW (180 k) a s automatickou převodovkou tiptronic se prodává za 1 511 200 Kč (včetně DPH). Verze s motorem 3.0 TDI, výkonem 171 kW (233 k) a automatickou převodovkou tiptronic přijde na 1 587 600 Kč (včetně DPH). Nejvýkonnější model se zážehovým motorem 4.2 FSI o výkonu 257 kW (350 k) je dodáván za 2 128 200 Kč (včetně DPH) a cena modelu s motorem 3.2 FSI a výkonem 188 kW (255 k) začíná na 1 575 700 Kč (včetně DPH).
Zdroj: Audi Press
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?