Ta bude začínat na 10.990 Eurech za třídveřový model s litrovým motorem o výkonu 60 koní, což je méně než u minulého modelu. Pětidveřový model v základní výbavě bude startovat na 11.675 Eurech a bude již obsahovat centrální zamykání, elektricky nastavitelné zrcátka, dvouose nastavitelný volant a pneu o rozměrech 185/70R14.
Očekávaná nejprodávanější verze Edition bude stát s litrovým motorem 12.435 Euro. Ve své výbavě bude mít již klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, dálkové centrální zamykání, dvojitou podlahu zavazadlového prostoru DualFloor, asymetricky dělená zadní sedadla, hlavové airbagy a aktivní opěrky hlavy.
Noví majitelé se mohou těšit , že za méně peněž dostanou silnější motory např. oblíbený motor 1,2 litru (80 koní) bude za příplatek 770 Euro (dříve za 970 Euro). Dále se počítá s benzínovými motory 1,0 litru (60 koní) a 1,4 litru (90 koní), naftové motory bude zastupovat 1,3 CDTI a 1,7 CDTI.
Příplatek za velmi praktický systém Flex-Fix (světová premiéra v sériovém autě) umožňující také přepravu dvou kol bude pouze 490 Euro, halogenové adaptivní světlomety budou oceněny na 390 Euro. Velká prosklená panoramatická střecha bude stát stejně jako u minulého modelu, tedy 790 Euro, ale bude nabízet o 25% větší plochu, stabilizační systém ESP bude oceněn na 350 Euro místo původních 525 Euro.
Prostor v nižší střední třídě se začíná pořádně zahušťovat, po novém Renaultu Clio, Peugeotu 207, Fiatu Grande Punto nyní přichází Opel Corsa, který také určitě zamíchá kartami. Cenově na to určitě má.
Foto: Opel Media