Nový Opel Corsa, jenž si odbývá premiéru na britském autosalonu, dostal ke svému startu pěkný dárek: dobrou cenu.
Ta bude začínat na 10.990 Eurech za třídveřový model s litrovým motorem o výkonu 60 koní, což je méně než u minulého modelu. Pětidveřový model v základní výbavě bude startovat na 11.675 Eurech a bude již obsahovat centrální zamykání, elektricky nastavitelné zrcátka, dvouose nastavitelný volant a pneu o rozměrech 185/70R14.
Očekávaná nejprodávanější verze Edition bude stát s litrovým motorem 12.435 Euro. Ve své výbavě bude mít již klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, dálkové centrální zamykání, dvojitou podlahu zavazadlového prostoru DualFloor, asymetricky dělená zadní sedadla, hlavové airbagy a aktivní opěrky hlavy.
Noví majitelé se mohou těšit , že za méně peněž dostanou silnější motory např. oblíbený motor 1,2 litru (80 koní) bude za příplatek 770 Euro (dříve za 970 Euro). Dále se počítá s benzínovými motory 1,0 litru (60 koní) a 1,4 litru (90 koní), naftové motory bude zastupovat 1,3 CDTI a 1,7 CDTI.
Příplatek za velmi praktický systém Flex-Fix (světová premiéra v sériovém autě) umožňující také přepravu dvou kol bude pouze 490 Euro, halogenové adaptivní světlomety budou oceněny na 390 Euro. Velká prosklená panoramatická střecha bude stát stejně jako u minulého modelu, tedy 790 Euro, ale bude nabízet o 25% větší plochu, stabilizační systém ESP bude oceněn na 350 Euro místo původních 525 Euro.
Prostor v nižší střední třídě se začíná pořádně zahušťovat, po novém Renaultu Clio, Peugeotu 207, Fiatu Grande Punto nyní přichází Opel Corsa, který také určitě zamíchá kartami. Cenově na to určitě má.
Foto: Opel Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.