Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh, se v červnu letošního roku umístila na 3. místě mezi dováženými automobilovými značkami.
V červnu 2006 bylo v ČR registrováno 600 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 5,2% a 3.místo mezi dováženými automobily. V porovnání se stejným obdobím loňského roku se jedná o navýšení tržního podílu o 0,6%. V kategorii LUV se jedná o 164 nově registrovaných vozidel a podíl 3,5%. Zde navýšení registrovaných vozů představuje 67,3% oproti stejnému období roku 2005. Celkem bylo registrováno OA + LUV 764 vozů a podíl na trhu 4,7%.
V jednotlivých segmentech se značce v červnu rovněž dařilo. Zejména v kategorii SUV, kde se vůz Santa Fe umístil na vynikajícím 1. místě (137 vozů kategorie M1 a N1). Tento skvělý výsledek je dán uvedením na trh nového Santa Fe, jehož prodej byl zahájen na jaře letošního roku. Hyundai Getz je v červnu 2. nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu B!
Za období leden až červen bylo celkem registrováno 3 418 osobních vozů značky Hyundai. Podíl na trhu tak dosáhl výše 5,5% a tím i 3. místo mezi ostatními dováženými značkami.Za stejné období bylo registrováno 781 lehkých užitkových vozů. Tím získal Hyundai v ČR podíl na trhu 3,4%.Celkem, osobních a lehkých užitkových vozů Hyundai , bylo za první pololetí letošního roku registrováno 4 199. Podíl na trhu tak činil 4,9%.
Zdroj: HYUNDAI Motor CZ
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.