Originální Roomster Roadshow, představí společnost Škoda Auto v rámci kampaně na podporu nástupu nové Škody Roomster na trh v celkem 18 metropolích 11 zemí Evropy.
Přímo v živých centrech měst vyroste rozlehlá pozemní základna, složená ze šesti prostorových modulů se specifickou obsahovou náplní. Modul Ratio například nabídne technická data vozů či vystavený motor, zatímco sousední Emotion představí barvy, design, čalounění interiéru a také koutek stylisty. Pro hravější návštěvníky jsou připraveny dokonce i internetové terminály, konzole Playstation, hokej či skluzavka pro děti a další atrakce. Spolu s možností důkladného osobního seznámení s vystavenými vozy Škoda Roomster tedy show nabídne i bohatý zábavný program pro celou rodinu. Roomster Roadshow, partnersky podporovaná společností Shell, začíná 27. července v Praze, hlavním městě České republiky. Po jednotlivých městech Evropy bude putovat až do 22. října tohoto roku. Každá zastávka bude obvykle dvou až třídenní a díky pestré nabídce zábavy rozhodně stojí za návštěvu.
Roomster Roadshow bude celou cestu doprovázet naprosto nepřehlédnutelná atrakce, viditelná na jedenáct kilometrů – vzducholoď Skyship nesoucí na boku obří reklamu na Škodu Roomster. Více než šedesátimetrová vzducholoď s luxusní kajutou pro osm pasažérů bude ve dne i v noci křižovat nebe nad místem konání show. Během svých letů navíc nabídne místo na palubě i výhercům napínavých soutěží, připravených pro veřejnost v každé z navštívených metropolí.
Fred Kappler, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za prodej a marketing, přiblížil záměr celé show: „Roomster je pro Škoda Auto čtvrtou, samostatnou modelovou řadou a prvním modelem kompaktního MPV. Jedná se o vůz tak jedinečný, atraktivní a všestranný, že jsme se rozhodli dát naším zákazníkům možnost poznat jeho rozmanité vlastnosti naživo. Roomster Roadshow právě tuto možnost naším zákazníkům dává – k tomu mají příznivci naší značky možnost poznat Škodu z poněkud jiné perspektivy. Jsem si jistý, že při návštěvě Roomster Roadshow prožijí den plný zážitků a překvapení se značkou Škoda a s novým vozem Škoda Roomster.“
Roomster je po modelech Fabia, Octavia a Superb čtvrtou zcela samostatnou modelovou řadou značky Škoda. Svým pojetím se vymyká dosud zažitým automobilovým třídám a jako průkopník inovativně vytváří nový segment.
Škoda Roomster zaujme na první pohled svým unikátním, velmi moderním designem, který zdařile kombinuje prvky typické pro vozy Škoda se zcela novými řešeními. Výrazné je vyznění přední části jako prostoru pro řidiče, neméně svébytná je ale i zadní část pro cestující. U té dominují především velké prosklené plochy, které zasahují až ke střeše vozu.
Škoda Roomster je v České republice již v prodeji a v příštích měsících se dostane na ostatní evropské trhy. Ještě do konce roku 2006 vyrobí Škoda Auto nejméně 15 000 vozů, v dalších letech pak počítá s prodejem nejméně 50 000 roomsterů ročně. Také díky úspěchu své nové modelové řady překročí Škoda Auto již v letošním roce hranici půl milionu automobilů prodaných na světových trzích. Škoda Auto
Chystá se revoluce v palubních systémech? Nové informace naznačují, že Apple brzy spustí vylepšený CarPlay s řadou inovací. Co přinese a kdy se ho dočkáme? Naznačil to německý AutoBild.
Vozy Toyota Corolla Hatchback a Touring Sports obhájily dva tituly v rámci prestižní ankety britského odborného časopisu What Car? Zatímco Hatchback se opět stal rodinným vozem roku, Touring Sports znovu bodoval jako nejvýhodnější kombi.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.