Originální Roomster Roadshow, představí společnost Škoda Auto v rámci kampaně na podporu nástupu nové Škody Roomster na trh v celkem 18 metropolích 11 zemí Evropy.
Přímo v živých centrech měst vyroste rozlehlá pozemní základna, složená ze šesti prostorových modulů se specifickou obsahovou náplní. Modul Ratio například nabídne technická data vozů či vystavený motor, zatímco sousední Emotion představí barvy, design, čalounění interiéru a také koutek stylisty. Pro hravější návštěvníky jsou připraveny dokonce i internetové terminály, konzole Playstation, hokej či skluzavka pro děti a další atrakce. Spolu s možností důkladného osobního seznámení s vystavenými vozy Škoda Roomster tedy show nabídne i bohatý zábavný program pro celou rodinu. Roomster Roadshow, partnersky podporovaná společností Shell, začíná 27. července v Praze, hlavním městě České republiky. Po jednotlivých městech Evropy bude putovat až do 22. října tohoto roku. Každá zastávka bude obvykle dvou až třídenní a díky pestré nabídce zábavy rozhodně stojí za návštěvu.
Roomster Roadshow bude celou cestu doprovázet naprosto nepřehlédnutelná atrakce, viditelná na jedenáct kilometrů – vzducholoď Skyship nesoucí na boku obří reklamu na Škodu Roomster. Více než šedesátimetrová vzducholoď s luxusní kajutou pro osm pasažérů bude ve dne i v noci křižovat nebe nad místem konání show. Během svých letů navíc nabídne místo na palubě i výhercům napínavých soutěží, připravených pro veřejnost v každé z navštívených metropolí.
Fred Kappler, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za prodej a marketing, přiblížil záměr celé show: „Roomster je pro Škoda Auto čtvrtou, samostatnou modelovou řadou a prvním modelem kompaktního MPV. Jedná se o vůz tak jedinečný, atraktivní a všestranný, že jsme se rozhodli dát naším zákazníkům možnost poznat jeho rozmanité vlastnosti naživo. Roomster Roadshow právě tuto možnost naším zákazníkům dává – k tomu mají příznivci naší značky možnost poznat Škodu z poněkud jiné perspektivy. Jsem si jistý, že při návštěvě Roomster Roadshow prožijí den plný zážitků a překvapení se značkou Škoda a s novým vozem Škoda Roomster.“
Roomster je po modelech Fabia, Octavia a Superb čtvrtou zcela samostatnou modelovou řadou značky Škoda. Svým pojetím se vymyká dosud zažitým automobilovým třídám a jako průkopník inovativně vytváří nový segment.
Škoda Roomster zaujme na první pohled svým unikátním, velmi moderním designem, který zdařile kombinuje prvky typické pro vozy Škoda se zcela novými řešeními. Výrazné je vyznění přední části jako prostoru pro řidiče, neméně svébytná je ale i zadní část pro cestující. U té dominují především velké prosklené plochy, které zasahují až ke střeše vozu.
Škoda Roomster je v České republice již v prodeji a v příštích měsících se dostane na ostatní evropské trhy. Ještě do konce roku 2006 vyrobí Škoda Auto nejméně 15 000 vozů, v dalších letech pak počítá s prodejem nejméně 50 000 roomsterů ročně. Také díky úspěchu své nové modelové řady překročí Škoda Auto již v letošním roce hranici půl milionu automobilů prodaných na světových trzích. Škoda Auto
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.