Světovou premiéru dvousedadlového sportovního kupé s vlastnostmi závodního vozu si nový Marcos odbude na Londýnském autosaloně. V prodeji se objeví již letos.
První z dvojice britských modelů TSO GTC je odladěn především na ostrou jízdu, nejvíc si ho užijete na závodním okruhu. GTC slibuje jedinečné zážitky z řízení, doplněné závodními brzdami a zadním difuzorem. Získat ho můžete za cenu 49.950 liber.
Druhý model nese označení TSO RT, zde je řízení umocněno nebem nad hlavou díky dvojici odnímatelných střešních panelů. Speciální konstrukce zvyšuje bezpečnost posádky. Oproti GTC má měkčí odpružení pro cestovní komfort s kvalitní zvukovou aparaturu, což se také promítlo v ceně 53.950 liber.
TSO je profesionálně zkonstruovaný vůz z kompozitních materiálů vytvořen pomocí CAD programu. Podvozek má na svědomí světoznámá firma Prodrive. Oba vozy jsou standardně osazeny V8 motorem o výkonu 420 koní a 6-ti stupňovou manuální převodovkou. Pro náročnější zákazníky má Marcos připraven speciální balíček, který zvedne výkon ne 462k. Silný motor v kombinaci s nízkou hmotností rozpohybuje TSO na 100km/h za 4,1s a 160km/h zvládne za 8,5s a za dalších 4,4s vůz zastaví! Maximální rychlost je cca 300km/h.
zdroj: Marcos
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.