Světovou premiéru dvousedadlového sportovního kupé s vlastnostmi závodního vozu si nový Marcos odbude na Londýnském autosaloně. V prodeji se objeví již letos.
První z dvojice britských modelů TSO GTC je odladěn především na ostrou jízdu, nejvíc si ho užijete na závodním okruhu. GTC slibuje jedinečné zážitky z řízení, doplněné závodními brzdami a zadním difuzorem. Získat ho můžete za cenu 49.950 liber.
Druhý model nese označení TSO RT, zde je řízení umocněno nebem nad hlavou díky dvojici odnímatelných střešních panelů. Speciální konstrukce zvyšuje bezpečnost posádky. Oproti GTC má měkčí odpružení pro cestovní komfort s kvalitní zvukovou aparaturu, což se také promítlo v ceně 53.950 liber.
TSO je profesionálně zkonstruovaný vůz z kompozitních materiálů vytvořen pomocí CAD programu. Podvozek má na svědomí světoznámá firma Prodrive. Oba vozy jsou standardně osazeny V8 motorem o výkonu 420 koní a 6-ti stupňovou manuální převodovkou. Pro náročnější zákazníky má Marcos připraven speciální balíček, který zvedne výkon ne 462k. Silný motor v kombinaci s nízkou hmotností rozpohybuje TSO na 100km/h za 4,1s a 160km/h zvládne za 8,5s a za dalších 4,4s vůz zastaví! Maximální rychlost je cca 300km/h.
zdroj: Marcos
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.