Světovou premiéru dvousedadlového sportovního kupé s vlastnostmi závodního vozu si nový Marcos odbude na Londýnském autosaloně. V prodeji se objeví již letos.
První z dvojice britských modelů TSO GTC je odladěn především na ostrou jízdu, nejvíc si ho užijete na závodním okruhu. GTC slibuje jedinečné zážitky z řízení, doplněné závodními brzdami a zadním difuzorem. Získat ho můžete za cenu 49.950 liber.
Druhý model nese označení TSO RT, zde je řízení umocněno nebem nad hlavou díky dvojici odnímatelných střešních panelů. Speciální konstrukce zvyšuje bezpečnost posádky. Oproti GTC má měkčí odpružení pro cestovní komfort s kvalitní zvukovou aparaturu, což se také promítlo v ceně 53.950 liber.
TSO je profesionálně zkonstruovaný vůz z kompozitních materiálů vytvořen pomocí CAD programu. Podvozek má na svědomí světoznámá firma Prodrive. Oba vozy jsou standardně osazeny V8 motorem o výkonu 420 koní a 6-ti stupňovou manuální převodovkou. Pro náročnější zákazníky má Marcos připraven speciální balíček, který zvedne výkon ne 462k. Silný motor v kombinaci s nízkou hmotností rozpohybuje TSO na 100km/h za 4,1s a 160km/h zvládne za 8,5s a za dalších 4,4s vůz zastaví! Maximální rychlost je cca 300km/h.
zdroj: Marcos
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.