Agresivní vzhled, výkon 280koní, 1100kg a pohon všech kol, tak to je Peugeot 207 Super 2000, sportovní divize automobilky ho právě podrobuje náročnému testu kvality a spolehlivosti.
207 Super 2000, bestie, která jde ve šlépějích neporazitelného a nezapomenutelného 205 T16 a méně oblíbené 206 WRC. S přeplňovaným 2,0 litrem, 280 koňmi a omezovačem nastaveným na 8500 ot/min bude bojovávat v závodech WRC a národních mistrovstvích. Design vychází z 207 RCup představeného na ženevském autosaloně.
Peugeot ho právě testuje v nejrůznějších podmínkách, na šotolině i na asfaltu prokázal podle posledních informací za volantem Gillese Panizziho vynikající vlastnosti.
Pro obyčejné smrtelníky připravuje na podzim automobilka 207 GT turbo, je to první model s 1,6 motorem a kompresorem, na kterém se podílel Peugeot společně s BMW. S výkonem 150 koní a 240N.m. kroutícího momentu bude stačit na zrychleni z 0 na 100km/h za 8,1 vteřiny, maximální rychlost disponuje hodnotou 210km/h.
zdroj: Peugeot
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.