Agresivní vzhled, výkon 280koní, 1100kg a pohon všech kol, tak to je Peugeot 207 Super 2000, sportovní divize automobilky ho právě podrobuje náročnému testu kvality a spolehlivosti.
207 Super 2000, bestie, která jde ve šlépějích neporazitelného a nezapomenutelného 205 T16 a méně oblíbené 206 WRC. S přeplňovaným 2,0 litrem, 280 koňmi a omezovačem nastaveným na 8500 ot/min bude bojovávat v závodech WRC a národních mistrovstvích. Design vychází z 207 RCup představeného na ženevském autosaloně.
Peugeot ho právě testuje v nejrůznějších podmínkách, na šotolině i na asfaltu prokázal podle posledních informací za volantem Gillese Panizziho vynikající vlastnosti.
Pro obyčejné smrtelníky připravuje na podzim automobilka 207 GT turbo, je to první model s 1,6 motorem a kompresorem, na kterém se podílel Peugeot společně s BMW. S výkonem 150 koní a 240N.m. kroutícího momentu bude stačit na zrychleni z 0 na 100km/h za 8,1 vteřiny, maximální rychlost disponuje hodnotou 210km/h.
zdroj: Peugeot
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.