Agresivní vzhled, výkon 280koní, 1100kg a pohon všech kol, tak to je Peugeot 207 Super 2000, sportovní divize automobilky ho právě podrobuje náročnému testu kvality a spolehlivosti.
207 Super 2000, bestie, která jde ve šlépějích neporazitelného a nezapomenutelného 205 T16 a méně oblíbené 206 WRC. S přeplňovaným 2,0 litrem, 280 koňmi a omezovačem nastaveným na 8500 ot/min bude bojovávat v závodech WRC a národních mistrovstvích. Design vychází z 207 RCup představeného na ženevském autosaloně.
Peugeot ho právě testuje v nejrůznějších podmínkách, na šotolině i na asfaltu prokázal podle posledních informací za volantem Gillese Panizziho vynikající vlastnosti.
Pro obyčejné smrtelníky připravuje na podzim automobilka 207 GT turbo, je to první model s 1,6 motorem a kompresorem, na kterém se podílel Peugeot společně s BMW. S výkonem 150 koní a 240N.m. kroutícího momentu bude stačit na zrychleni z 0 na 100km/h za 8,1 vteřiny, maximální rychlost disponuje hodnotou 210km/h.
zdroj: Peugeot
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.