Čtyři místa a nebe nad hlavou – to je Eos, ale aby si vás na cestách někdo nespletl, připravil německý úpravce ABT pro Kabrio agresivnější vzhled a rovněž pod kapotou přibylo pár koníků.
Přední část zdobí nová maska a spoiler, z boku pak hladké línie s nástavci prahů, záď je opět protáhla k zemi, dolní spoiler má otvory pro čtveřici koncovek výfuku, a pokud jste se zrovna nezaposlouchali do audio aparatury, zvukový doprovod při každém sešlápnutí plynu zapůsobí na posádku zcela určitě. Dynamický tvar vozu podtrhují 18-ti nebo 19-ti palcová kola. Interiér pak zdobí hliníkové doplňky.
ABT nenechal v sérii ani motor, 2,0 TFSI s turbem o výkonu 200k dokáže úpravou řídící jednotky vyladit na skvělých 270k, pro šetřílky připravil verzi s 240k, která dokáže uspořit až 4 l/100km. Další variantou je 2,0 turbodiesel, zde se výkon vyhoupl ze 140k na 170k.
zdroj: ABT
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.