Čtyři místa a nebe nad hlavou – to je Eos, ale aby si vás na cestách někdo nespletl, připravil německý úpravce ABT pro Kabrio agresivnější vzhled a rovněž pod kapotou přibylo pár koníků.
Přední část zdobí nová maska a spoiler, z boku pak hladké línie s nástavci prahů, záď je opět protáhla k zemi, dolní spoiler má otvory pro čtveřici koncovek výfuku, a pokud jste se zrovna nezaposlouchali do audio aparatury, zvukový doprovod při každém sešlápnutí plynu zapůsobí na posádku zcela určitě. Dynamický tvar vozu podtrhují 18-ti nebo 19-ti palcová kola. Interiér pak zdobí hliníkové doplňky.
ABT nenechal v sérii ani motor, 2,0 TFSI s turbem o výkonu 200k dokáže úpravou řídící jednotky vyladit na skvělých 270k, pro šetřílky připravil verzi s 240k, která dokáže uspořit až 4 l/100km. Další variantou je 2,0 turbodiesel, zde se výkon vyhoupl ze 140k na 170k.
zdroj: ABT
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.