SsangYong inovoval svoji nejpopulárnější modelovou řadu...
Očekávaný faceliftovaný Rexton dorazil do českých showroomů značky Ssang Yong. Již jsme si u této korejské automobilky zvykli na netradiční design, který je v mnohém kontroverzní a výjimkou není ani inovovaný Rexton, který dostal zbrusu novou přední část a světla.
Zvláště prostředním grilem ssangyong připomíná provázanost korejské automobilky se značkou Mercedes-Benz, v jejíž licenci vyrábí motory a další technické komponenty pro své automobily. Nejzásadnější inovace se ovšem odehrály pod karoserií. Velkou novinkou je určitě instalace třetí řady sedadel, která se poslední dobou stává v kategorii SUV velkou módou. S ohledem na celkové rozměry však zde nehledejte více než nouzová sedadla pro děti.
Druhou zásadní novinkou je předělaný středový panel se zajímavě tvarovaným displejem audiosystému a klimatizace, třetí představuje inovovaný vznětový pětiválec, který dostal turbodmychadlo s měnitelnou geometrií lopatek (XVT) a dosahuje nyní výkonu až 137 kW.
Koncem roku pak rozšíří nabídku této modelové řady ještě verze, která bude disponovat novým podvozkem se všemi koly nezávisle zavěšenými.
Foto: SSangYong
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.