Volvo darovalo Jeho Svatosti, papeži Benediktu XVI., jeden ze svých automobilů kategorie SUV. Klíče od vozidla byly papeži předány ve Vatikánu 28. června při krátké ceremonii po papežské audienci.
Ve středu 28. června obdržela Jeho Svatost, papež Benedikt XVI., klíče od Volva XC90, které mu společnost Volvo Car Corporation darovala.Předání se za společnost Volvo Cars zúčastnili Gerry Keaney, viceprezident společnosti Volvo Car Corporation pro marketing, prodej a služby, Pascal Bellemans, prezident společnosti Volvo Auto Italia, a Michele Crisci, generální ředitel společnosti Volvo Auto Italia.
Tmavě modré Volvo XC90 předané papeži – a vybavené pro jeho osobní použití – má motor V8 a světlý interiér.
Od svého představení Volvo XC90 definovalo vysoké bezpečnostní standardy pro vozy kategorie SUV, a to bez ohledu na jízdní podmínky a typ povrchu. Systém pohonu všech kol AWD poskytuje vozu mimořádné jízdní vlastnosti i při jízdě mimo silnice, zatímco systém ochrany pro případ převrácení vozu (ROPS) pomáhá předcházet případnému převrácení vozidla a snižuje tak následky tohoto typu nehod.
Volvo XC90 bylo zkonstruováno a je vyráběno tak, aby chránilo nejen cestující na své palubě, ale také aby umožňovalo maximální využití všech bezpečnostních prvků ostatních vozidel v případě nárazu.
„Jsme velmi potěšeni a hrdi na to, že jsme měli příležitost papeži automobil darovat. Bezpečnost vždy byla pro značku Volvo nutností bez kompromisů; není pochyb, že našemu úsilí o ochranu životů se nemohlo dostat většího a dojemnějšího uznání,“ uvedl Pascal Bellemans, prezident společnosti Volvo Auto Italia.Volvo
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.