Volvo darovalo Jeho Svatosti, papeži Benediktu XVI., jeden ze svých automobilů kategorie SUV. Klíče od vozidla byly papeži předány ve Vatikánu 28. června při krátké ceremonii po papežské audienci.
Ve středu 28. června obdržela Jeho Svatost, papež Benedikt XVI., klíče od Volva XC90, které mu společnost Volvo Car Corporation darovala.Předání se za společnost Volvo Cars zúčastnili Gerry Keaney, viceprezident společnosti Volvo Car Corporation pro marketing, prodej a služby, Pascal Bellemans, prezident společnosti Volvo Auto Italia, a Michele Crisci, generální ředitel společnosti Volvo Auto Italia.
Tmavě modré Volvo XC90 předané papeži – a vybavené pro jeho osobní použití – má motor V8 a světlý interiér.
Od svého představení Volvo XC90 definovalo vysoké bezpečnostní standardy pro vozy kategorie SUV, a to bez ohledu na jízdní podmínky a typ povrchu. Systém pohonu všech kol AWD poskytuje vozu mimořádné jízdní vlastnosti i při jízdě mimo silnice, zatímco systém ochrany pro případ převrácení vozu (ROPS) pomáhá předcházet případnému převrácení vozidla a snižuje tak následky tohoto typu nehod.
Volvo XC90 bylo zkonstruováno a je vyráběno tak, aby chránilo nejen cestující na své palubě, ale také aby umožňovalo maximální využití všech bezpečnostních prvků ostatních vozidel v případě nárazu.
„Jsme velmi potěšeni a hrdi na to, že jsme měli příležitost papeži automobil darovat. Bezpečnost vždy byla pro značku Volvo nutností bez kompromisů; není pochyb, že našemu úsilí o ochranu životů se nemohlo dostat většího a dojemnějšího uznání,“ uvedl Pascal Bellemans, prezident společnosti Volvo Auto Italia.Volvo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.