Volvo darovalo Jeho Svatosti, papeži Benediktu XVI., jeden ze svých automobilů kategorie SUV. Klíče od vozidla byly papeži předány ve Vatikánu 28. června při krátké ceremonii po papežské audienci.
Ve středu 28. června obdržela Jeho Svatost, papež Benedikt XVI., klíče od Volva XC90, které mu společnost Volvo Car Corporation darovala.Předání se za společnost Volvo Cars zúčastnili Gerry Keaney, viceprezident společnosti Volvo Car Corporation pro marketing, prodej a služby, Pascal Bellemans, prezident společnosti Volvo Auto Italia, a Michele Crisci, generální ředitel společnosti Volvo Auto Italia.
Tmavě modré Volvo XC90 předané papeži – a vybavené pro jeho osobní použití – má motor V8 a světlý interiér.
Od svého představení Volvo XC90 definovalo vysoké bezpečnostní standardy pro vozy kategorie SUV, a to bez ohledu na jízdní podmínky a typ povrchu. Systém pohonu všech kol AWD poskytuje vozu mimořádné jízdní vlastnosti i při jízdě mimo silnice, zatímco systém ochrany pro případ převrácení vozu (ROPS) pomáhá předcházet případnému převrácení vozidla a snižuje tak následky tohoto typu nehod.
Volvo XC90 bylo zkonstruováno a je vyráběno tak, aby chránilo nejen cestující na své palubě, ale také aby umožňovalo maximální využití všech bezpečnostních prvků ostatních vozidel v případě nárazu.
„Jsme velmi potěšeni a hrdi na to, že jsme měli příležitost papeži automobil darovat. Bezpečnost vždy byla pro značku Volvo nutností bez kompromisů; není pochyb, že našemu úsilí o ochranu životů se nemohlo dostat většího a dojemnějšího uznání,“ uvedl Pascal Bellemans, prezident společnosti Volvo Auto Italia.Volvo
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?