Kleemann SL 50K S8 – další bestie

Martin Kovalčík, 29. června 2006, 11:23 Google+

Dvoumístné coupé – cabrio třídy SL s 5,0 litrovým V8 by asi uspokojilo každého z nás, to ovšem neplatí pro německého úpravce Kleemann a předělal tento model dle svého gusta.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
SL 50K S8

SL 50K S8 | foto: Kleemann

Sdílejte článek

Kleemannův kompresor, přeprogramovaná řídící jednotka, upravená vačková hřídel, silnější pružiny ventilů, kompletní sací potrubí s výfukem a sportovními katalyzátory zvýšil výkon na brutálních 596 koní a 770 N.m kroutícího momentu! Oproti sérii s 306k a 460 N.m je to celkem slušný výsledek, nemyslíte? Navíc masivní kroutící moment je k dispozici již od 2250 ot/min, k těmto úpravám musel být použit jiný diferenciál s vyšší svorností. Podle testu, dokáže SL 50K S8 stovku za 4,2 vteřiny a dvoustovku máte na ciferníku již za 12,3s. Maximální rychlost je omezena na 300km/h, jako u všech vozů Kleemann.

Pro lepší kontakt s vozovkou byly použity slitinová kola Kleemann TS6 o velikosti 9Jx20“ vpředu a 12Jx20“ vzadu, jejich výjimečný design má i svou funkci, pomáhá odvádět teplo a zlepšuje chladit brzdy. K pořádným kolům patří pořádné pneu - Continental Sport Contact 2 - 255/30 ZR20 a 305/25 ZR20. Brzdy byly vyměněny za obří chlazené o průměru 396 x 36mm a 6-pístovým třmeny, vzádi pak 342 x 28mm. O maximální brzdný efekt se stará systém SBC. Podvozek je vyměněn za sportovní s možností nastavení tuhosti a je o 30mm níže k zemi, stabilizační systém ESP je samozřejmostí.

Aerodynamika hraje důležitou roli ve vysokých rychlostech, proto je SL vybaven spojlery, které jsou nejen pohledné, ale také zvyšují přítlak. Interiér je exklusivní a přizpůsoben zákazníkovi, nové barvy  kůže a alcantary nezapřou sportovní ambice stejně jako nový volant. Lahůkou jsou dveře otevírající se směrem nahoru.

zdroj: Kleemann

Vytisknout

Diskuze: Kleemann SL 50K S8 – další bestie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

reklama

Doporučujeme

Focus Coupé - Cabriolet

Britská premiéra Ford Focus Coupé-Cabriolet

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud