Škoda potřetí dominantou Tour de France

ar1, 28. června 2006, 11:04 Google+

V letošním roce bude automobilka Škoda potřetí oficiálním partnerem nejprestižnějšího cyklistického závodu světa, legendární Tour de France.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Roomster

Roomster | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Tour, která bude mít 21 etap s celkovou délkou 3658 km, bude mít oficiálně k dispozici více než 200 vozů Škoda. Jako značka, která se orientuje na budoucnost, je Škoda také sponzorem bílého trikotu pro nejlepšího závodníka do 25 let a je díky tomuto celkovému angažmá také členem prestižního klubu Tour de France.

Tour de France je vrcholem cyklistické sezóny a Škoda bude odpovídajícím způsobem prostřednictvím nápisů a log opět znatelně vidět v cíli a na trase jednotlivých etap. Vrcholem letošního roku je pro značku Škoda uvedení modelu Roomster na jednotlivé trhy, i komunikace během Tour de France se bude točit kolem Roomsteru a sloganu „Room for Life“ a to zejména v atraktivní reklamní karavaně před pelotonem. Tour de France bude vedle Roomsteru podporovat celá paleta modelů značky Škoda, každý z vozů přitom během těchto tří týdnů ujede až 10.000km.

Od začátku tohoto roku podporuje Škoda svými vozy také 9 z 20 špičkových profesionálních týmů série UCI ProTour. Vedle francouzského týmu Credit Agricole, italských týmů Lampre-Fondital a Milram, holandského týmu Rabobank, švýcarského týmu Phonak, týmu Discovery Channel z Belgie, týmu Saunier Duval ze Španělska a týmu Gerolsteiner z Německa to bude i dánský tým CSC Všechny tyto týmy se účastní Tour de France.

Od první účasti na Tour de France v roce 2004 a po posílené podpoře profesionálních týmů v roce 2005 je Škoda pevnou veličinou cyklistické scény. Spojení cyklistiky a značky Škoda přitom v těsné spolupráci s importéry vozů Škoda v jednotlivých zemích daleko překračuje rámec Tour de France.

Škoda Auto, a.s.

Vytisknout

Diskuze: Škoda potřetí dominantou Tour de France

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

T1

Caparo T1 v Goodwoodu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud