V letošním roce bude automobilka Škoda potřetí oficiálním partnerem nejprestižnějšího cyklistického závodu světa, legendární Tour de France.
Tour, která bude mít 21 etap s celkovou délkou 3658 km, bude mít oficiálně k dispozici více než 200 vozů Škoda. Jako značka, která se orientuje na budoucnost, je Škoda také sponzorem bílého trikotu pro nejlepšího závodníka do 25 let a je díky tomuto celkovému angažmá také členem prestižního klubu Tour de France.
Tour de France je vrcholem cyklistické sezóny a Škoda bude odpovídajícím způsobem prostřednictvím nápisů a log opět znatelně vidět v cíli a na trase jednotlivých etap. Vrcholem letošního roku je pro značku Škoda uvedení modelu Roomster na jednotlivé trhy, i komunikace během Tour de France se bude točit kolem Roomsteru a sloganu „Room for Life“ a to zejména v atraktivní reklamní karavaně před pelotonem. Tour de France bude vedle Roomsteru podporovat celá paleta modelů značky Škoda, každý z vozů přitom během těchto tří týdnů ujede až 10.000km.
Od začátku tohoto roku podporuje Škoda svými vozy také 9 z 20 špičkových profesionálních týmů série UCI ProTour. Vedle francouzského týmu Credit Agricole, italských týmů Lampre-Fondital a Milram, holandského týmu Rabobank, švýcarského týmu Phonak, týmu Discovery Channel z Belgie, týmu Saunier Duval ze Španělska a týmu Gerolsteiner z Německa to bude i dánský tým CSC Všechny tyto týmy se účastní Tour de France.
Od první účasti na Tour de France v roce 2004 a po posílené podpoře profesionálních týmů v roce 2005 je Škoda pevnou veličinou cyklistické scény. Spojení cyklistiky a značky Škoda přitom v těsné spolupráci s importéry vozů Škoda v jednotlivých zemích daleko překračuje rámec Tour de France.Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.