Škoda potřetí dominantou Tour de France

Roomster
Roomster, foto: Škoda Auto
ar1 28. června 2006 11:04
Sdílej:

V letošním roce bude automobilka Škoda potřetí oficiálním partnerem nejprestižnějšího cyklistického závodu světa, legendární Tour de France.

Tour, která bude mít 21 etap s celkovou délkou 3658 km, bude mít oficiálně k dispozici více než 200 vozů Škoda. Jako značka, která se orientuje na budoucnost, je Škoda také sponzorem bílého trikotu pro nejlepšího závodníka do 25 let a je díky tomuto celkovému angažmá také členem prestižního klubu Tour de France.

Tour de France je vrcholem cyklistické sezóny a Škoda bude odpovídajícím způsobem prostřednictvím nápisů a log opět znatelně vidět v cíli a na trase jednotlivých etap. Vrcholem letošního roku je pro značku Škoda uvedení modelu Roomster na jednotlivé trhy, i komunikace během Tour de France se bude točit kolem Roomsteru a sloganu „Room for Life“ a to zejména v atraktivní reklamní karavaně před pelotonem. Tour de France bude vedle Roomsteru podporovat celá paleta modelů značky Škoda, každý z vozů přitom během těchto tří týdnů ujede až 10.000km.

Od začátku tohoto roku podporuje Škoda svými vozy také 9 z 20 špičkových profesionálních týmů série UCI ProTour. Vedle francouzského týmu Credit Agricole, italských týmů Lampre-Fondital a Milram, holandského týmu Rabobank, švýcarského týmu Phonak, týmu Discovery Channel z Belgie, týmu Saunier Duval ze Španělska a týmu Gerolsteiner z Německa to bude i dánský tým CSC Všechny tyto týmy se účastní Tour de France.

Od první účasti na Tour de France v roce 2004 a po posílené podpoře profesionálních týmů v roce 2005 je Škoda pevnou veličinou cyklistické scény. Spojení cyklistiky a značky Škoda přitom v těsné spolupráci s importéry vozů Škoda v jednotlivých zemích daleko překračuje rámec Tour de France.Škoda Auto, a.s.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota Land Cruiser

Toyota Land Cruiser Executive – nová generace legendárního offroadu, překoná Defender?

Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?

Ze světa
Matteo Doretto

Tragédie před startem Polské rally: Ital Matteo Doretto (†21) zemřel při testovací jízdě

Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.

Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?