Majetní fandové Mercedesu, kteří si potrpí na luxus a individualitu se mohou těšit na začátek příštího roku, na jaře 2007 by mělo přijít do prodeje nejluxusnější coupé – model CL.
Jak je u Mercedesu zvykem, tak stejně jako jeho předchůdce, tedy současný model, je nabitý nejmodernější technologií a ve výbavě nebude chybět to, co je v poslední generaci třídy S – infračervené noční vidění, Mercedesův bezpečnostní Pre-Safe systém či aktivní podvozek. Stejně jako třída S užívá CL Command Controler – snadné ovládání funkcí. Přední pohodlně tvarovaná sedadla mají integrované bezpečnostní pásy. Interiér je výhradně z nejkvalitnějších materiálů – kvalitní kůže v kombinací s alcantarou, obložení z pravého topolového dřeva.
Pod kapotou se objeví to „nej“ co Mercedes v současnosti nabízí, tedy V8 5,5l s výkonem 388koní s označením CL 500 nebo CL 600 s V12 5,5l a 517k. V případě CL 500 zrychlí vůz na stokilometrovou rychlost za 5,4s, CL 600 pak za skvělých 4,6s. Pokud se ptáte na spotřebu, tak na toto coupé rovnou zapomeňte, v poměru s pořizovací cenou cca 3,5 mil kč je zcela zanedbatelná.
Zdroj: DaimlerChrysler
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.