Anglická automobilka dnes odhalila nový model LR2, který vstupuje do kompaktního segmentu SUV. S moderní technologií, praktičnosti a terénními schopnostmi plně nahrazuje svého staršího předchůdce.
230 koní, 6 válců a objem 3,2 litru pod masivní kapotou rozhýbe velké vozidlo na stovku za 8,9 vteřin. Motor přenáší sílu přes samočinnou 6-ti stupňovou převodovku s možností volby ručního řazení do terénu CommandShift, pro dravé řidiče nechybí sportovního mód. Motor díky kompaktním rozměrům je umístěn napříč, to umožnilo konstruktérům zvětšit vnitřní prostor a bezpečnost. Zavazadlový prostor se pyšní hodnotou 755 litrů, po sklopení zadních sedaček až 1670 litrů, což je vůbec nejvíce v této třídě.
Pěti-dvéřová konstrukce byla zesílena a vyšší torzní tuhost přispívá vozu v mimo-terénních oblastech, navíc je LR2 vybaven nejmodernějšími elektronickými systémy, včetně RSC – technologie, která brání převrácení vozu i v extrémních podmínkách. Inteligentní pohon všech kol je řízen systémem šetřící palivo, patentovaná kontrola rozjezdu vám pomůže při uvolnění brzd ve strmých a kluzkých svazích.
Ve výbavě nechybí startovací tlačítko, xenonové světlomety, dešťové a parkovací senzory, klimatizace, barevná dotyková obrazovka s DVD a satelitní navigací, zvukový systém s 12-ti reproduktory, MP3 a dolby prologic.
zdroj: Ford motor company
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.