Zbrusu nový Chrysler Sebring bude mít evropskou premiéru na Londýnském autosaloně spolu s novým Dodge Nitro a letos představeným PT Cabrio, Chrysler 300C, Jeep commander a Cherokee.
Model 300C zažívá v Evropě velký úspěch a překonal veškeré očekávání, proto Chrysler vyrukoval s novým Sebringem, který spadá do stejného segmentu jako 300C. Není divu že Anglie je pro automobilku klíčovým trhem a právě zde si odbude svou premiéru.
Sebring je prvním vozem Chrysleru ve střední třídě, který je přímým konkurentem například Fordu Mondeo či Hondě Accord. Pozoruhodný design vychází z Airflite Conceptu představeném v roce 2003. Zákazníky ma zaujmout vysokou kvalitou, cestovním pohodlím, bezpečností, spolehlivostí a vysokým výkonem. Dieselové motory nejsou na Americké půdě příliš potřebné, ovšem v Evropě je tomu jinak a Chrysler chystá pod kapotou i moderní vznětové agregáty. Sebring se na trhu objeví přibližně v půli příštího roku.
Foto: autoindex.org
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.