Společnost Škoda Auto bude v Číně vyrábět další modely. Mimo již deklarované výroby Octavie se budou v čínských výrobních podnicích vyrábět licenčně i Fabie a Superb.
Součástí již dříve uzavřené rámcové licenční smlouvy s čínskými partnery jsou nyní další kontrakty – kromě již dohodnuté licenční výroby vozů Škoda Octavia budou součástí tamního výrobního portfolia také modelové řady Fabia a Superb. Výroba vozů Škoda Octavia v Číně bude zahájena v roce 2007, později přibudou také modelové řady Fabia a Superb a posílí tak expanzi značky Škoda na čínský trh.
Všechny tři modely Škoda budou vyráběny v závodech společnosti Shanghai Volkswagen. Již nyní v Šanghaji působí tým expertů společnosti Škoda Auto, který připravuje rozjezd nového projektu. Prodej a servis vozů Škoda v Číně bude probíhat prostřednictvím sítě vybraných exkluzivních dealerů Škoda. Vozy vyráběné v Číně jsou určeny výhradně pro místní trh.
Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Detlef Wittig v této souvislosti řekl: „Nové licenční smlouvy nastaví novou úroveň působení značky Škoda v Číně a potvrzují, že Čínu považujeme za jeden ze strategických trhů pro budoucí rozvoj značky. Díky spolupráci s našimi čínskými partnery se značce Škoda dostane maximální podpory pro zajištění její úspěšné budoucnosti v Číně.“
Licenční výroba v Číně je součástí růstových strategií společnosti Škoda Auto, do jejichž rámce spadají také montážní a výrobní projekty na Ukrajině, v Kazachstánu, Rusku, Bosně a Indii. Výroba vozů Škoda Octavia v Číně bude zahájena v roce 2007, později přibudou také modelové řady Fabia a Superb a posílí tak expanzi značky Škoda na čínský trh.
Všechny tři modely Škoda budou vyráběny v závodech společnosti Shanghai Volkswagen. Již nyní v Šanghaji působí tým expertů společnosti Škoda Auto, který připravuje rozjezd nového projektu. Prodej a servis vozů Škoda v Číně bude probíhat prostřednictvím sítě vybraných exkluzivních dealerů Škoda. Vozy vyráběné v Číně jsou určeny výhradně pro místní trh.
Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Detlef Wittig v této souvislosti řekl: „Nové licenční smlouvy nastaví novou úroveň působení značky Škoda v Číně a potvrzují, že Čínu považujeme za jeden ze strategických trhů pro budoucí rozvoj značky. Díky spolupráci s našimi čínskými partnery se značce Škoda dostane maximální podpory pro zajištění její úspěšné budoucnosti v Číně.“
Licenční výroba v Číně je součástí růstových strategií společnosti Škoda Auto, do jejichž rámce spadají také montážní a výrobní projekty na Ukrajině, v Kazachstánu, Rusku, Bosně a Indii. Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.