Od 1.srpna se dočká změny také modelová řada Boxster a Boxster S, oba typy dostanou více výkonu a kroutivé síly při nižší spotřebě paliva, to vše se sportovním balíčkem „Chrono“.
2,7 litrový Boxsterův motor nyní vyvine o 5 koní více, dohromady tedy 245k (180kw). Kroutící moment povyrost na 273N.m dostupný od 4.600 ot/min, přičemž spotřeba je o 0,3 l/100km nižší, tedy v průměru 9,3l/100km. Na stovku se dvoumístný roadster dostane za skvělých 6,1s a síla mu dojde až v rychlosti 258km/h.
Silnějšímu agregátu vzrost objem z 3,2 na 3,4 l a vyvine sílu 295 koní a 340N.m, což je o 15k více než u předchůdce. Stovku pokoří za 5,4s a pokračuje ke svému maximu v 272 km/h. Průměrnou spotřebu uvádí výrobce 10,6 l/100km.
Oba motory jsou vybaveny variabilním časováním VarioCam Plus. Boxster i Boxster S mohou být dodány s převodovkou Tiptronic s novou technologií hydrauliky a elektroniky. Chrono balíček zahrnuje krom sportovnějších rysů a doplňků také 19-ti palcová kola, které obouvá i Porsche 911 turbo.
zdroj: Porsche
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.