Caddy Life Tramper je ideálním vozidlem pro všechny, kteří při cestách oceňují jízdní vlastnosti, pohodlné ovládání a možnost přenocovat kdykoliv a kdekoliv stejně jako velké obytné vozy či přívěsy.
Na dlouhých cestách, pro které je konstruován, pasažéři ocení zejména možnost změnit jej obratem ruky na velmi dobře vybavený kempingový vůz, nabízející komfortní nocleh dvěma osobám. Caddy Life Tramper je postaven na základě modelu Caddy Life, což mu propůjčuje vynikající jízdní dynamiku a snadné ovládání. Na tom má největší zásluhu konstrukce jeho podvozku, využívající modifikované stavební moduly obdobné například s Golfem páté generace nebo Touranem.
Prostorná karoserie nabízí pohodlné cestování až pro pět osob. To však není zdaleka vše. Caddy Life Tramper je také přizpůsoben pro kempování ve volné přírodě, přičemž dokazuje, že při promyšlené koncepci není k pohodlnému přespávání třeba nijak velké auto. K přístupu do zadní části vozu slouží 70 cm široké posuvné dveře, které usnadňují přístup nejen k zadním sedadlům, ale i do "obytného prostoru". Ten lze získat pouhým sklopením opěradel zadních sedadel a odklopením předních opěradel dopředu. Pak už stačí rozbalit lůžkovou plochu, která ve složeném stavu slouží jako víko zavazadlového prostoru, a objeví se pohodlné lůžko rozměru 1,1 x 2 m.
Vzniklou "ložnici" je možné zatemnit svinovacími záclonami kombinovanými s látkovými úložnými kapsami. Osvětlení zajišťují dvě halogenová svítidla v zadním víku a zářivka ve stropě. Aby při tom nečekaně nedošla energie, je akumulátor vozu vybaven ochranou proti úplnému vybití. Romantici milující modré nebe nebo hvězdnou oblohu si mohou na přání objednat elektricky posuvnou a výklopnou skleněnou střechu. Obytný prostor lze rozšířit o vzdušnou předsíňku nebo praktickou kuchyňku připevněním stanu o půdorysu 2,3 x 2 m k vzhůru vyklopeným zadním dveřím. Stan je možné získat jako výbavu na přání stejně jako i skládací stolek a dvě židle.
Zájemci o model Caddy Life Tramper mohou volit ze čtyř pohonných jednotek: dvou zážehových o objemu 1,4 a 1,6 l s výkony 55 kW (75 k) a 75 kW (105 k) a dvou vznětových motorů 1.9 TDI podávajících výkony 55 kW (75 k) resp. 77 kW (105 k).
zdroj: Volkswagen cz
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.