Caddy Life Tramper je ideálním vozidlem pro všechny, kteří při cestách oceňují jízdní vlastnosti, pohodlné ovládání a možnost přenocovat kdykoliv a kdekoliv stejně jako velké obytné vozy či přívěsy.
Na dlouhých cestách, pro které je konstruován, pasažéři ocení zejména možnost změnit jej obratem ruky na velmi dobře vybavený kempingový vůz, nabízející komfortní nocleh dvěma osobám. Caddy Life Tramper je postaven na základě modelu Caddy Life, což mu propůjčuje vynikající jízdní dynamiku a snadné ovládání. Na tom má největší zásluhu konstrukce jeho podvozku, využívající modifikované stavební moduly obdobné například s Golfem páté generace nebo Touranem.
Prostorná karoserie nabízí pohodlné cestování až pro pět osob. To však není zdaleka vše. Caddy Life Tramper je také přizpůsoben pro kempování ve volné přírodě, přičemž dokazuje, že při promyšlené koncepci není k pohodlnému přespávání třeba nijak velké auto. K přístupu do zadní části vozu slouží 70 cm široké posuvné dveře, které usnadňují přístup nejen k zadním sedadlům, ale i do "obytného prostoru". Ten lze získat pouhým sklopením opěradel zadních sedadel a odklopením předních opěradel dopředu. Pak už stačí rozbalit lůžkovou plochu, která ve složeném stavu slouží jako víko zavazadlového prostoru, a objeví se pohodlné lůžko rozměru 1,1 x 2 m.
Vzniklou "ložnici" je možné zatemnit svinovacími záclonami kombinovanými s látkovými úložnými kapsami. Osvětlení zajišťují dvě halogenová svítidla v zadním víku a zářivka ve stropě. Aby při tom nečekaně nedošla energie, je akumulátor vozu vybaven ochranou proti úplnému vybití. Romantici milující modré nebe nebo hvězdnou oblohu si mohou na přání objednat elektricky posuvnou a výklopnou skleněnou střechu. Obytný prostor lze rozšířit o vzdušnou předsíňku nebo praktickou kuchyňku připevněním stanu o půdorysu 2,3 x 2 m k vzhůru vyklopeným zadním dveřím. Stan je možné získat jako výbavu na přání stejně jako i skládací stolek a dvě židle.
Zájemci o model Caddy Life Tramper mohou volit ze čtyř pohonných jednotek: dvou zážehových o objemu 1,4 a 1,6 l s výkony 55 kW (75 k) a 75 kW (105 k) a dvou vznětových motorů 1.9 TDI podávajících výkony 55 kW (75 k) resp. 77 kW (105 k).
zdroj: Volkswagen cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.