Körber s Buggyrou druhý, Vršecký pátý

ar1, 18. června 2006, 19:07 Google+

Nogaro - sobota: Němec Körber s vozem Buggyra dojel druhý v pohárové jízdě Evropského poháru tahačů ve francouzském Nogaru.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
EP Tahačů - Francie/Nogaro

EP Tahačů - Francie/Nogaro | foto: Buggyra IRS

Sdílejte článek

Jeho týmový kolega Vršecký si připsal body za páté místo. Na poslední - desáté - bodované pozici dojel Vojtíšek s Renaultem. 

Velice poklidný průběh měl kvalifikační závod. Po startu se ihned ujal vedení Körberův krajan Hahn, který po nejrychlejším času v měřeném tréninku také vyjížděl z nejvýhodnější pozice. Také další pořadí odpovídalo převážně postavení na startovním roštu. Pouze piloti Buggyra týmu David Vršecký a Gerd Körber se prohodili na pátém a šestém místě. Beze změny zůstalo i jedenácté místo z tréninku Františka Vojtíška s Renaultem. Výsledky se nakonec ale přeci jen změnily, když asi po dvou hodinách komisaři FIA diskvalifikovali úřadujícího španělského šampióna Albaceteho ze čtvrtého příčky za neodpovídající technický stav jeho vozu MAN. Za vítěznou trojici Hahn, Östreich, Bösiger se tak posul Körber a na pátou pozici Vršecký. Pro Vojtíška znamenal skok na desáté místo i zisk jednoho pohárového bodu.

Hlavní závod začal ulitým startem Němce Östreicha, který ihned dostal penalizaci „STOP and GO“. Dlouho se tak z vedení neradoval, neboť musel na povinnou zastávku v boxech. Smolně začal závod pro Vršeckého, které několikrát nesportovně zablokoval Švýcar Bösiger a náš jezdec se dostal i mimo trať. Cílem prvního kola projížděl až na deváté pozici. Na náročném technickém okruhu se však probíjel vpřed a nakonec se v předposledním kole prodral na páté místo. „Vystartoval jsem dobře, ale Bösiger přede mnou zaspal,“ popisoval Vršecký. „Když jsem ho chtěl objet, tak mi zablokoval cestu. Zkusil jsem to z druhé strany, ale zase mi to zavřel. Po třetím pokusu mě dokonce poslal do trávy a já měl co dělat, abych nenarazil do bariéry. I tak jsem ale poškodil geometrii a nemohl jsem jet naplno. Body za páté místo jsou v tomto případě velice solidní,“ dodal roudnický rodák, který po úvodních jízdách čtvrtého podniku drží pátou příčku průběžného pořadí. Körber ztrácí na vedoucího Hahna dva body. Vojtíšek si opět připsal bodík a je sedmý, i když jeho ztráta na vedoucí pětici je už propastná. 

Do Nogara nepřijel Lacko, který se zranil při závodech Česká pojišťovna Škoda Octavia Cup a podle týmových internetových stránek není v pořádku ani jeho vůz MAN.

V neděli jsou na programu další dvě jízdy o pohárové body.         

Výsledky:

Kvalifikační jízda (8 kol): 1. Hahn (Něm./MB) 15:38,625, 2. Östreich (Něm./MB) -3,342, 3. Bösiger (Švýc./MAN) -5,948, 4.  Körber (Něm./Buggyra) -8,211, 5. Vršecký (ČR/Buggyra -8,676, 6. Altenstrasser (Rak./MAN) -14,203, 7. Pulič (Chor./MB) -15,697, …, 10. Vojtíšek (ČR/Renault) -28,905.

Pohárový závod (14 kol): 1. Hahn 27:37,537, 2. Körber -5,976,  3. Altenstrasser -10,460, 4. Östreich -12,175, 5. Vršecký -22,364, 6. Albacete (Šp./MAN) -22,889, 7. Rodrigues J. (Port./MAN) -39,601, … , 10. Vojtíšek -51,027.

Průběžné pořadí: 1. Hahn 153, 2. Körber 151, 3. Albacete 132, 4. Östreich 121, 5. Vršecký 112, 6. Bösiger 62, 7. Vojtíšek 43, 8. Altenstrasser 34, 9. Lacko 31, 10. Pulič 30 bodů.

Buggyra IRS

Vytisknout

Diskuze: Körber s Buggyrou druhý, Vršecký pátý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

M5

Ještě více síly pro Bmw M5 a M6

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud