Společnost Škoda Auto ve spolupráci s autorizovanými servisními partnery Škoda Auto v České republice připravila od 12. června 2006 speciální letní akci.
Hlavním smyslem akce je nabídka montáže relé automatického spínání světel pro vozy Škoda Felicia, Fabia, Octavia Tour a Superb, resp. nakódování denního svícení u vozů Škoda Octavia za pomoci diagnostického přístroje. Škoda Auto tak reaguje na nové legislativní podmínky provozu na pozemních komunikacích, které zavádějí od 1. července 2006 povinné celodenní svícení. Doporučená prodejní cena relé pro denní svícení je pro model Felicia 620 Kč, Fabia 851 Kč, Octavia Tour 875 Kč a Superb 911 Kč (ceny jsou uvedeny včetně DPH bez montáže). Součástí akce je také nabídka vybraného sortimentu Škoda originálního příslušenství, ve které lze nalézt mnoho praktických produktů pro nadcházející letní sezónu. V nabídce nechybí dětské autosedačky, síťový program pro upevnění zavazadel, střešní nosič jízdního kola, box na zavazadla, držák surfového prkna, sluneční clony, autochladnička, autolékarnička, reflexní vesta, široká nabídka autokosmetiky a další.V případě zájmu autorizovaný servisní partner Škoda nabídne zákazníkům rovněž servisní úkony spojené s přípravou na letní cesty na dovolenou, např. mytí vozu a čištění interiéru, čištění a kontrolu klimatizace, ochranu podvozku vozu a případně i montáž zvoleného příslušenství. Škoda Auto
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.