Firma Elit zde nabídla výstavu dodavatelů autodílu a atraktivní doprovodný program v čele s testovaním týmu MS silničních motocyklů Elit Caffe Latte.
Celý den odstartovala tisková konference týmu Elit Caffe Latte Grand Prix Team za účasti mistra světa 2005 Thomase L?thiho a majitele týmu Daniela M. Eppa.K testovaní na Masarykově okruhu se přidal tým Cardio AB Motoracing s Jakubem Smržem a Karlem Abrahamem a Redbull KTM junior 125ccm.
Na závodní zdráze se testovací jezdci střídali s naštěvníky pro které zde byl připraven adrenalinový den.Naštevníci zažíli jízdy na místech spolujezdce například na dvousedadlovém motocyklu s Michalem Bursou,s Davidem Vršeckým v jeho Buggyra Super Race Truck,s Tomášem Foukalem v sidecar a spoustou dalších pilotu závodních automobilů.Jizdu na místě spolujezdce v Buggyra Super Race Truck s Davidem Vršeckým si vyzkoušeli i Tom Lüthi a Sandro Cortes. Mimo závodní drahu nejvíc zaujalo vystoupení Mirka Lisého a jeho trialové dovednosti,ale take pujčování čtyrkolek na terénní dráze, vyzkoušení místního golfoveho hřiště,motokáry na minibikovém okruhu a sledování jízd na závodním okruhu z obslužné dráhy.Krasný sluneční ten ukončila autogramiada Thomase Lütyho a Sandra Corteze týmu Elit Caffe Latte.Foto: Libor Zhoř
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.