Firma Elit zde nabídla výstavu dodavatelů autodílu a atraktivní doprovodný program v čele s testovaním týmu MS silničních motocyklů Elit Caffe Latte.
Celý den odstartovala tisková konference týmu Elit Caffe Latte Grand Prix Team za účasti mistra světa 2005 Thomase L?thiho a majitele týmu Daniela M. Eppa.K testovaní na Masarykově okruhu se přidal tým Cardio AB Motoracing s Jakubem Smržem a Karlem Abrahamem a Redbull KTM junior 125ccm.
Na závodní zdráze se testovací jezdci střídali s naštěvníky pro které zde byl připraven adrenalinový den.Naštevníci zažíli jízdy na místech spolujezdce například na dvousedadlovém motocyklu s Michalem Bursou,s Davidem Vršeckým v jeho Buggyra Super Race Truck,s Tomášem Foukalem v sidecar a spoustou dalších pilotu závodních automobilů.Jizdu na místě spolujezdce v Buggyra Super Race Truck s Davidem Vršeckým si vyzkoušeli i Tom Lüthi a Sandro Cortes. Mimo závodní drahu nejvíc zaujalo vystoupení Mirka Lisého a jeho trialové dovednosti,ale take pujčování čtyrkolek na terénní dráze, vyzkoušení místního golfoveho hřiště,motokáry na minibikovém okruhu a sledování jízd na závodním okruhu z obslužné dráhy.Krasný sluneční ten ukončila autogramiada Thomase Lütyho a Sandra Corteze týmu Elit Caffe Latte.Foto: Libor Zhoř
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.