Škoda Auto v těchto dnech začala nabízet modely Fabia, Octavia a Octavia Tour v modernizovaném provedení modelového roku 2007.
Dochází tak k některým technickým změnám a k zavedení nových prvků výbav. Všechny modely Fabia jsou nyní sériově vybaveny protiblokovacím brzdovým systém ABS spolu s MSR (regulace brzdného momentu motoru) a mechanickým brzdovým asistentem Dual Rate. V modelovém roce 2007 se také mění paleta barevných odstínů. Metalické barvy béžová Cappuccino a šedá Anthracite nahradí dosavadní béžovou Sahara a šedou Graphite. Místo žluté Lemon si zákazníci nově mohou modely Fabia objednat ve speciálním žlutém odstínu Sprint. V nabídce pohonných jednotek pro modely Fabia Combia a Fabia Sedan nahradí benzinový motor 1,4 o výkonu 59 kW dosavadní benzinový motor 1,4/55 kW.
Významnou novinkou u vozů Škoda Octavia je automatická aktivace varovných světel při prudkém brzdění. Tento systém aktivuje při tzv. panickém brzdění výstražná světla, a upozorní tak ostatní řidiče na hrozící nebezpečí. Novinkou jsou také dvojité sluneční clony, které lze rozdělit na dvě části nebo označení zapnutí tempomatu skrze rozsvícenou kontrolku v prostoru analogového rychloměru. V případě, že je vůz vybaven palubním počítačem s velkým bodovým displejem Maxi-DOT, lze individuálně volit následující nastavení – odemykání jednotlivých dveří a automatické zamykání, akustickou signalizaci aktivace varovného zařízení proti krádeži, komfortní ovládání pouze okna řidiče nebo všech oken, elektrické ovládání separátně levého a pravého vnějšího zpětného zrcátka a také automatické zavření střešního okna při dešti. Nabídka mimořádných výbav se rozšiřuje dále také o vyhřívání zadních sedadel.
Od modelového roku 2007 je kazetová mechanika v autorádiu Melody nahrazena přehrávačem CD a autorádio Stream umožňuje nově kromě přehrávání klasických hudebních CD přehrávat také CD s hudbou ve formátu MP3. Mezi praktické novinky patří zdířka pro připojení audiosignálu umístěná v Jumbo boxu, která umožňuje připojení externího zdroje zvuku (např. iPOD nebo jiný přehrávač MP3).
Pro modely Octavia lze nyní objednávat 17“ kola Pegasus i samostatně se standardním podvozkem pro výbavové verze Ambiente a Elegance (doposud výhradně spolu se sportovně upraveným podvozkem). V nabídce pohonných jednotek pro modely Octavia a Octavia Combi nahradí benzinový motor 1,4 o výkonu 59 kW dosavadní benzinový motor 1,4/55 kW. Motor 1,9 TDI PD/77 kW lze objednat také ve verzi s bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF.
Škoda Octavia Combi 4x4 je od modelového roku 2007 dostupná ve dvou stupních výbavy, a sice základním 4x4 a vyšším 4x4 Elegance. Ta standardně obsahuje navíc tyto prvky výbavy: hliníková kola Helios, dálkové ovládání centrálního zamykání, přední mlhové světlomety, výškově nastavitelná obě přední sedadla s bederními opěrkami, schránka pod sedadlem spolujezdce, dvouzónová klimatizace Climatronic, elektrické ovládání oken vzadu, Jumbo box (s nastavitelnou loketní opěrou vpředu), další 4 reproduktory vzadu, schránka na brýle, síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru, tempovat a sklopná loketní opěra mezi zadními sedadly. Motor 1,9 TDI PD/77 kW pro model Octavia Combi 4x4 lze objednat také ve verzi s bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF.
Novinky připravené v modelovém roce 2007 pro vozy Škoda Octavia RS a Škoda Octavia Combi RS se týkají především vnějšího designu. Jsou to nové vnější barvy – žlutá Sprint a bílá Candy a červené lakování brzdových třmenů kotoučových brzd. Standardním prvkem výbavy jsou nyní tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek.
Novinkou v modelové řadě Octavia Tour je inovované autorádio Symphony s možností přehrávat klasická hudební CD včetně kompaktních disků s hudbou ve formátu MP3.
Nabídka barev pro modelovou řadu Octavia (včetně modelu Octavia Tour) se rozšiřuje o metalické barvy béžovou Cappuccino a šedou Antracite, které nahrazují béžovou Sahara a šedou Graphite. Všechny modely Fabia jsou nyní sériově vybaveny protiblokovacím brzdovým systém ABS spolu s MSR (regulace brzdného momentu motoru) a mechanickým brzdovým asistentem Dual Rate. V modelovém roce 2007 se také mění paleta barevných odstínů. Metalické barvy béžová Cappuccino a šedá Anthracite nahradí dosavadní béžovou Sahara a šedou Graphite. Místo žluté Lemon si zákazníci nově mohou modely Fabia objednat ve speciálním žlutém odstínu Sprint. V nabídce pohonných jednotek pro modely Fabia Combia a Fabia Sedan nahradí benzinový motor 1,4 o výkonu 59 kW dosavadní benzinový motor 1,4/55 kW.
Významnou novinkou u vozů Škoda Octavia je automatická aktivace varovných světel při prudkém brzdění. Tento systém aktivuje při tzv. panickém brzdění výstražná světla, a upozorní tak ostatní řidiče na hrozící nebezpečí. Novinkou jsou také dvojité sluneční clony, které lze rozdělit na dvě části nebo označení zapnutí tempomatu skrze rozsvícenou kontrolku v prostoru analogového rychloměru. V případě, že je vůz vybaven palubním počítačem s velkým bodovým displejem Maxi-DOT, lze individuálně volit následující nastavení – odemykání jednotlivých dveří a automatické zamykání, akustickou signalizaci aktivace varovného zařízení proti krádeži, komfortní ovládání pouze okna řidiče nebo všech oken, elektrické ovládání separátně levého a pravého vnějšího zpětného zrcátka a také automatické zavření střešního okna při dešti. Nabídka mimořádných výbav se rozšiřuje dále také o vyhřívání zadních sedadel.
Od modelového roku 2007 je kazetová mechanika v autorádiu Melody nahrazena přehrávačem CD a autorádio Stream umožňuje nově kromě přehrávání klasických hudebních CD přehrávat také CD s hudbou ve formátu MP3. Mezi praktické novinky patří zdířka pro připojení audiosignálu umístěná v Jumbo boxu, která umožňuje připojení externího zdroje zvuku (např. iPOD nebo jiný přehrávač MP3).
Pro modely Octavia lze nyní objednávat 17“ kola Pegasus i samostatně se standardním podvozkem pro výbavové verze Ambiente a Elegance (doposud výhradně spolu se sportovně upraveným podvozkem). V nabídce pohonných jednotek pro modely Octavia a Octavia Combi nahradí benzinový motor 1,4 o výkonu 59 kW dosavadní benzinový motor 1,4/55 kW. Motor 1,9 TDI PD/77 kW lze objednat také ve verzi s bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF.
Škoda Octavia Combi 4x4 je od modelového roku 2007 dostupná ve dvou stupních výbavy, a sice základním 4x4 a vyšším 4x4 Elegance. Ta standardně obsahuje navíc tyto prvky výbavy: hliníková kola Helios, dálkové ovládání centrálního zamykání, přední mlhové světlomety, výškově nastavitelná obě přední sedadla s bederními opěrkami, schránka pod sedadlem spolujezdce, dvouzónová klimatizace Climatronic, elektrické ovládání oken vzadu, Jumbo box (s nastavitelnou loketní opěrou vpředu), další 4 reproduktory vzadu, schránka na brýle, síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru, tempovat a sklopná loketní opěra mezi zadními sedadly. Motor 1,9 TDI PD/77 kW pro model Octavia Combi 4x4 lze objednat také ve verzi s bezúdržbovým filtrem pevných částic DPF.
Novinky připravené v modelovém roce 2007 pro vozy Škoda Octavia RS a Škoda Octavia Combi RS se týkají především vnějšího designu. Jsou to nové vnější barvy – žlutá Sprint a bílá Candy a červené lakování brzdových třmenů kotoučových brzd. Standardním prvkem výbavy jsou nyní tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek.
Novinkou v modelové řadě Octavia Tour je inovované autorádio Symphony s možností přehrávat klasická hudební CD včetně kompaktních disků s hudbou ve formátu MP3.
Nabídka barev pro modelovou řadu Octavia (včetně modelu Octavia Tour) se rozšiřuje o metalické barvy béžovou Cappuccino a šedou Antracite, které nahrazují béžovou Sahara a šedou Graphite.Škoda Auto
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.