Automobilka Opel zveřejnila první obrázky pětidveřové verze nového modelu Corsa. K zákazníkům se ovšem tato varianta dostane nejdříve v říjnu tohoto roku.
Oproti předchůdci je delší, širší a vyšší. Vyznačuje se také agresivnějším vzhledem s ostřejšími hrany než původní „kulatá“ verze. Nová generace má hbitější podvozek s premiérově použitým flexibilním zavěšením zadní nápravy typu „FlexFix“. Objem zavazadlového prostoru povyrostl na 285 litrů.
Spolu s tří-dveřovou variantou mají společné motory, pod kapotou tedy nalezneme 1,0 , 1,2 a 1,4 litrové benzínové agregáty s výstupním výkonem od 60 do 90k. Z naftových jednotek pak 1,3 a 1,7 litrový turbodiesel CDTI se 125k.
Svůj debut si odbude na britském mezinárodním autosaloně v Londýně 20 – 30.července. V tuto dobu bude možné také Corsu objednat, k prvním zákazníkům se však dostane až v říjnu 2006.
zdroj: Opel
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.