Kompaktní SUV s pohonem všech kol Suzuki SX4 na českém trhu již za 449 900 korun!
Na trh přichází další čtyřkolka, která se vymyká ze zaběhnutých kolejí. Společně s Fiatem vyvinuli u Suzuki něco mezi hatchbackem nižší střední třídy, MPV a SUV, přidali líbivý design osvědčenou paletu motorů a na světě byl model SX4. Přestože italský sourozenec s názvem Sedici měl premiéru ještě před loňskými vánocemi a poté se prezentoval v rámci ZOH v Turíně, na český trh přichází ze závodu v Maďarské Ostřihomi jako první japonský model. V na-bídce jsou zatím dva zážehové motory 1,5 litru (73 kW) a 1,6 litru VVT (79 kW) a k tomu dvě převodovky – pětistupňová ručně řazená a čtyřstupňová samočinná. Na vrcholu stojí verze s pohonem všech kol, která bude dodávána výhradně s motorem 1.6 VVT a ručně řazenou převodovkou, za kterou zájemce zaplatí necelých 450 tisíc korun. Foto: Suzuki
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.