Kompaktní SUV s pohonem všech kol Suzuki SX4 na českém trhu již za 449 900 korun!
Na trh přichází další čtyřkolka, která se vymyká ze zaběhnutých kolejí. Společně s Fiatem vyvinuli u Suzuki něco mezi hatchbackem nižší střední třídy, MPV a SUV, přidali líbivý design osvědčenou paletu motorů a na světě byl model SX4. Přestože italský sourozenec s názvem Sedici měl premiéru ještě před loňskými vánocemi a poté se prezentoval v rámci ZOH v Turíně, na český trh přichází ze závodu v Maďarské Ostřihomi jako první japonský model. V na-bídce jsou zatím dva zážehové motory 1,5 litru (73 kW) a 1,6 litru VVT (79 kW) a k tomu dvě převodovky – pětistupňová ručně řazená a čtyřstupňová samočinná. Na vrcholu stojí verze s pohonem všech kol, která bude dodávána výhradně s motorem 1.6 VVT a ručně řazenou převodovkou, za kterou zájemce zaplatí necelých 450 tisíc korun. Foto: Suzuki
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.