Lukáš Pešek navázal na skvělý výkon z kvalifikace, kterou vyhrál a dokončil dnešní závod na trti v Mugellu Mistrovství světa motocyklů ve třídě do 125ccm na senzační třetí pozici.
Mattia Pasini se stal prvním dnešním vítězem na okruhu v Mugellu. Mladému talovi se skutečně povedl perfektní start, čímž si zadělal na senzační výsledek, který nakonec potvrdil. Pasini nakonec sáhl po vítězství, když v posledním kole se předjetím svého týmového kolegy Alvara Bautisty dostal do vedení a těsně zvítězil. Lukáš Pešek dokončil závod na skvělém třetím místě, na druhou stranu je to pro něj i trochu zklamání. Jeho ztráta na vítěze byla totiž jen jedna setina sekundy. Strhující konec zvedl diváky zcela bezpochyby ze sedaček. Sergio Gadea, Hector Faubel a Mika Kallio doplnili výsledkovou tabulku do top šesti. Výsledky závodu 125cc - Grand Prix Itálie
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.