Pokud nejste věrným zákazníkem Maserati, tak na tento model rovnou zapomeňte. Automobilka je nabízí jen nejvěrnějším zákazníkům. MC12 Corsa je přímým konkurentem Ferrari – FXX.
Majitelé ryze sportovního vozu se stanou součásti závodního týmu, Maserati vám poskytne servis i dopravu na okruhy, to vše až po zaplacení 1 milionu eur.
Motor zůstal totožný s verzí GT1, jedná se o 12ti – válcový 6,0 litr o výkonu 755 koní v 8.000 ot/min. Aerodynamika je navržena pro vysokorychlostní limity. Speciální slitinová kola o velikosti 18“ zdobí leštěný povrch.
MC12 Corsa má překonat standardní model MC12 ve všech dynamických vlastnostech, s rozdílem více než 100k, nižší hmotností a okruhovým nastavením podvozku tomu nemůže být jinak. Zrychlení na sto kilometrovou rychlost udává výrobce za 3,7 vteřiny. Maximální rychlost je závislá na daném převodu dle specifikace okruhu.
zdroj: Maserati
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.