Pokud nejste věrným zákazníkem Maserati, tak na tento model rovnou zapomeňte. Automobilka je nabízí jen nejvěrnějším zákazníkům. MC12 Corsa je přímým konkurentem Ferrari – FXX.
Majitelé ryze sportovního vozu se stanou součásti závodního týmu, Maserati vám poskytne servis i dopravu na okruhy, to vše až po zaplacení 1 milionu eur.
Motor zůstal totožný s verzí GT1, jedná se o 12ti – válcový 6,0 litr o výkonu 755 koní v 8.000 ot/min. Aerodynamika je navržena pro vysokorychlostní limity. Speciální slitinová kola o velikosti 18“ zdobí leštěný povrch.
MC12 Corsa má překonat standardní model MC12 ve všech dynamických vlastnostech, s rozdílem více než 100k, nižší hmotností a okruhovým nastavením podvozku tomu nemůže být jinak. Zrychlení na sto kilometrovou rychlost udává výrobce za 3,7 vteřiny. Maximální rychlost je závislá na daném převodu dle specifikace okruhu.
zdroj: Maserati
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?