Změnu pod kapotou dlouho postrádal luxusní Range Rover, ten se nyní dočkal nového osmi-válcového turbodiesela, který dodává terénnímu vozu mnohem více dynamiky s nízkými provozními náklady.
3,6 litrový TDV8 disponuje výkonem 200kw / 272 k a 640 N.m kroutivé síly, to bohatě stačí na zrychlení z 0 na 100km/h za 8,5 vteřiny, což je 4 vteřiny rychlejší než doposud prodávaný model 2,7 TDV6. Kvalitní hodnoty jsou navíc podpořeny nízkou spotřebu, výrobce udává kombinovaně 11,5 l/100km.
Range Rover je velice komfortní a prostorné vozidlo s vynikajícími mimosilničními schopnostmi. Modernizací prošla také management klimatizace, v terénu pomůže nově použita elektronická ruční brzda. V prodeji se TDV8 objeví nejdříve v listopadu tohoto roku.
zdroj: Ford Motor Company
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?