Změnu pod kapotou dlouho postrádal luxusní Range Rover, ten se nyní dočkal nového osmi-válcového turbodiesela, který dodává terénnímu vozu mnohem více dynamiky s nízkými provozními náklady.
3,6 litrový TDV8 disponuje výkonem 200kw / 272 k a 640 N.m kroutivé síly, to bohatě stačí na zrychlení z 0 na 100km/h za 8,5 vteřiny, což je 4 vteřiny rychlejší než doposud prodávaný model 2,7 TDV6. Kvalitní hodnoty jsou navíc podpořeny nízkou spotřebu, výrobce udává kombinovaně 11,5 l/100km.
Range Rover je velice komfortní a prostorné vozidlo s vynikajícími mimosilničními schopnostmi. Modernizací prošla také management klimatizace, v terénu pomůže nově použita elektronická ruční brzda. V prodeji se TDV8 objeví nejdříve v listopadu tohoto roku.
zdroj: Ford Motor Company
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.