Pohon všech kol je chloubou automobilky Suzuki a neměl by chybět u žádného modelu, proto i poslední generace Swiftu je teď k dispozici s pohonem 4x4.
Swift nyní poskytne výkonný agregát spolu s výjimečnými jízdními vlastnostmi a to i ve volném terénu. Pohonnou jednotku se stal klasický 1,3 litrový benzínový motor s výkonem 68kw / 98k, který je přenášen na všechna kola přes viskózní spojku.
V 5-ti dvéřové verzi a výbavě Comfort zahrnuje Swift šestici airbagů, ochranu proti bočnímu nárazu, ABS, klimatizaci, elektrická okna či CD přehrávač. Ve vyšší výbavě pak navíc vyhřívaná sedadla, kožený volant a vše v elektrice. Ve výbavě Comfort příjde Swift 4x4 v přepočtu na 450 tis. kč a ve vyšší výbavě téměř 500 tis. kč.
zdroj: Suzuki
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?