Pohon všech kol je chloubou automobilky Suzuki a neměl by chybět u žádného modelu, proto i poslední generace Swiftu je teď k dispozici s pohonem 4x4.
Swift nyní poskytne výkonný agregát spolu s výjimečnými jízdními vlastnostmi a to i ve volném terénu. Pohonnou jednotku se stal klasický 1,3 litrový benzínový motor s výkonem 68kw / 98k, který je přenášen na všechna kola přes viskózní spojku.
V 5-ti dvéřové verzi a výbavě Comfort zahrnuje Swift šestici airbagů, ochranu proti bočnímu nárazu, ABS, klimatizaci, elektrická okna či CD přehrávač. Ve vyšší výbavě pak navíc vyhřívaná sedadla, kožený volant a vše v elektrice. Ve výbavě Comfort příjde Swift 4x4 v přepočtu na 450 tis. kč a ve vyšší výbavě téměř 500 tis. kč.
zdroj: Suzuki
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.