Velkým překvapením byly výsledky soutěže Rob Report´s (Best of the Best), kde již podruhé zvítězil model Quattroporte Sport GT.
Maserati Quattroporte Sport GT získalo tuto cenu již v roce 2004, kdy model vstoupil na světové trhy. Porota učinila zajímavý závěr: Jde o mistrovské dílo, nezaměnitelný styl studia Pininfarina oproti ostatním automobilům, kde se tvary časem stanou včerejšími. Toto Maserati uchvátilo zejména svými tvary a výkonem, což jej právem řadí do světové třídy automobilů, kde se Quattroporte Sport GT stalo opět nejoblíbenějším sedanem roku. Maserati porazilo velmi zajímavé soupeře, mezi nimiž nechybělo Audi S8, Bentley Continental Flying Spur, BMW M5 a Maybach 57S. Podrobnější výsledky by měly být zveřejněné 23. května 2006.Foto: Maserati
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.