Velkým překvapením byly výsledky soutěže Rob Report´s (Best of the Best), kde již podruhé zvítězil model Quattroporte Sport GT.
Maserati Quattroporte Sport GT získalo tuto cenu již v roce 2004, kdy model vstoupil na světové trhy. Porota učinila zajímavý závěr: Jde o mistrovské dílo, nezaměnitelný styl studia Pininfarina oproti ostatním automobilům, kde se tvary časem stanou včerejšími. Toto Maserati uchvátilo zejména svými tvary a výkonem, což jej právem řadí do světové třídy automobilů, kde se Quattroporte Sport GT stalo opět nejoblíbenějším sedanem roku. Maserati porazilo velmi zajímavé soupeře, mezi nimiž nechybělo Audi S8, Bentley Continental Flying Spur, BMW M5 a Maybach 57S. Podrobnější výsledky by měly být zveřejněné 23. května 2006.Foto: Maserati
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.