Alfa Romeo nyní nabízí model Alfa 159 Sportwagon i ve verzi N1. Tento model lze zakoupit s odpočtem DPH ve všech motorických verzích a výbavách.
Vůz, který měl svou premiéru na letošním ženevském autosalonu, je k dostání v Česku ve verzích High a Medium, 12 barvách exteriéru a 5 barvách interiéru. Nabízí tři nové motory JTS se dvěma plynulými variátory časování (3.2 V6 Q4 24v s výkonem 260 k, 2.2 s výkonem 185 k a 1.9 s výkonem 160 k) a tři přeplňované vznětové motory Multijet (2.4 JTDm 20v s výkonem 200 k, 1.9 JTDm 16v s výkonem 150 k a 1.9 JTDm 8v s výkonem 120 k). Všechny jsou vybaveny novými šestistupňovými převodovkami, některé verze budou nabízeny s automatickými převodovkami včetně šestistupňové robotizované převodovky Selespeed.
Cena modelu Alfa 159 Sportwagon začíná ve verzi N1 již od 701 700 Kč. Cena přestavby činí 18 000 Kč bez DPH.Alfa Romeo
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.