Accent, jeden z tradičních pilířů modelové nabídky korejské automobilky Hyundai, vstoupil počátkem května na český trh ve své nové, v pořadí už šesté generaci.
A přišel v plné zbroji - se sportovnějším vzhledem, novátorským interiérem, novým podvozkem a zavěšením kol, ještě s lepší kombinací motorů a převodovek a zvýšenou bezpečností.Hyundai představil novou generaci modelu Accent na letošním březnovém autosalónu v Ženevě, od počátku května je v prodeji i v České republice. K dispozici je Accent ve čtyřdveřovém provedení ve třech úrovních výbavy a třemi motory - dvěma zážehovými a jedním dieselovým. Základní cena nového Accentu začíná na 264 900 korunách, samozřejmostí je tříletá záruka bez omezení počtu najetých kilometrů.Nového Accenta jsme již představovali v našem článku v březnu letšního roku, který si můžete přečíst zde.Foto: Hyundai
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.