Accent, jeden z tradičních pilířů modelové nabídky korejské automobilky Hyundai, vstoupil počátkem května na český trh ve své nové, v pořadí už šesté generaci.
A přišel v plné zbroji - se sportovnějším vzhledem, novátorským interiérem, novým podvozkem a zavěšením kol, ještě s lepší kombinací motorů a převodovek a zvýšenou bezpečností.Hyundai představil novou generaci modelu Accent na letošním březnovém autosalónu v Ženevě, od počátku května je v prodeji i v České republice. K dispozici je Accent ve čtyřdveřovém provedení ve třech úrovních výbavy a třemi motory - dvěma zážehovými a jedním dieselovým. Základní cena nového Accentu začíná na 264 900 korunách, samozřejmostí je tříletá záruka bez omezení počtu najetých kilometrů.Nového Accenta jsme již představovali v našem článku v březnu letšního roku, který si můžete přečíst zde.Foto: Hyundai
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.