Automobilka Seat představí na výstavě MADRID MOTOR SHOW svoji novinku, sportovně upravený León FR.
Pod kapotou upraveného Leóna FR se dostanou osvědčené přeplňované čtyřválce 2.0 TFSI se 147 kW, které známe také z VW Golf GTi a Škoda Octavia RS. Také naftový motor Motor 2.0 TDI (125 kW) nebude chybět v nabídce vozů. Nový León FR bude umět v případě přeplňovaného čtyřválce zrychlit z 0 na 100 km/h za 7,3 sekundy a dosáhne nejvyšší rychlosti 229 km/h. V případě naftového motoru umožní řidiči dosáhnout stovky za 8,2 sekundy. V případě šetrné jízdy je možné počítat s průměrnou spotřebou 6 litrů paliva na 100 km.
Sportovní dynamický design nejsportovnějšího vozu koncernu VW ještě více dokreslují sedmnáctipalcová nebo osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, případně nové sportovní nárazníky a inovovaný interiér s koženými prvky.Foto: Seat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.