Automobilka Opel včera pustila do světa první fotografie nové generace Opelu Corsa, jednoho z konkurentů naší Fabie.
Nová Corsa by se měla veřejnosti představit oficiálně v průběhu července. Snímky představují třídveřovou verzi, jehož rozměry budou na délku 3 990 mm, na šířku 1710 mm a na výšku 1 490mm. Jeho vzhled a rozměry nezapřou příbuznost a designerskou souvislost s Astrou a hlevně mimo Fabie bude konkurentem i sesterskému Fiatu Grande Punto.
Nová generace slibuje svým potenciálním majitelům ještě dravější tvary, které chyběly minulým generacím. Hlavním prodejním artiklem nové Corsy bude zřejmně vzhled.Výbva motorů bude čítat jak benzínové, tak i naftové agrgáty, ostatně, jak jsme si u opela již zvykli, je to tradicí. A zde jsou základní typy: 1,0 12V 44 kW, 1,2 16V 59 kW, 1,4 16V 66 kW, 1,3 CDTI 44 kW (filtr pevných částic), 1,3 CDTI 66 kW (filtr). Později bude nabídka doplněna i o verzi 1,7 CDTI o výkonu 74 kW s filtrem pevných částic, dále 1,6 16V s výkonem 77 kW a nakonec vyjede s továrny Opel i verze OPC s motorem 1,6T o výkonu 132 kW.Foto: Opel Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.