Jennie-Lee se do rallye světa doslova narodila. Poprvé závodila v roce 1999. V roce 2004 bojovala v British Rally Championship, což byl její první rok ve 4WD.
Na šampionátu skončila třetí v GpN 4WD. "Je to sen, který se změnil ve skutečnost! Jezdit s EVO IX pro Mitsubishi Švédsko na dlouhodobý kontrakt je fantastické. Pro mne to znamená, že mohu pracovat na svých cílech. PWRC je pro mne dalším krokem a v neposlední řadě do budoucna pak WRC," řekla Jennie-Lee.
Jennie-Lee má také skvělý tým, který ji podporuje. Jejím mentorem je Kenneth Eriksson, a její spolujezdkyní bude Britka Gemma Price.
A nyní to bude také vůz Lancer EVO IX, který jí pomůže k dosažení jejích cílů. Jedním z nich je skončit ve Swedish Championship 2007 do třetího místa. "Budeme závodit ve Swedish Championship a Swedish Rally 2007. A také tvrdě pracujeme na možnostech vstoupit v roce 2007 do PWRC, což by bylo skvělé," uvedla Jennie-Lee.
Jennie-Lee je ve švédské národní rallye a závodním týmu jedinou ženou. "Jennie-Lee je jednou z nejserióznějších sportovních žen ve Švédsku. Je symbolem přirozeného talentu a jsem si jistá, že dosáhne čehokoliv, co si umane," řekla Carina Carlsson, PR a marketing manažerka Mitsubishi Švédsko. MITSUBISHI MOTORS
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.