Jennie-Lee se do rallye světa doslova narodila. Poprvé závodila v roce 1999. V roce 2004 bojovala v British Rally Championship, což byl její první rok ve 4WD.
Na šampionátu skončila třetí v GpN 4WD. "Je to sen, který se změnil ve skutečnost! Jezdit s EVO IX pro Mitsubishi Švédsko na dlouhodobý kontrakt je fantastické. Pro mne to znamená, že mohu pracovat na svých cílech. PWRC je pro mne dalším krokem a v neposlední řadě do budoucna pak WRC," řekla Jennie-Lee.
Jennie-Lee má také skvělý tým, který ji podporuje. Jejím mentorem je Kenneth Eriksson, a její spolujezdkyní bude Britka Gemma Price.
A nyní to bude také vůz Lancer EVO IX, který jí pomůže k dosažení jejích cílů. Jedním z nich je skončit ve Swedish Championship 2007 do třetího místa. "Budeme závodit ve Swedish Championship a Swedish Rally 2007. A také tvrdě pracujeme na možnostech vstoupit v roce 2007 do PWRC, což by bylo skvělé," uvedla Jennie-Lee.
Jennie-Lee je ve švédské národní rallye a závodním týmu jedinou ženou. "Jennie-Lee je jednou z nejserióznějších sportovních žen ve Švédsku. Je symbolem přirozeného talentu a jsem si jistá, že dosáhne čehokoliv, co si umane," řekla Carina Carlsson, PR a marketing manažerka Mitsubishi Švédsko. MITSUBISHI MOTORS
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.