Automobilka Mercedes-Benz představila speciální edici Special Edition A-Class (Polar Star), založenou na klasické verzi modelu A-Class Classic SE.
Nový model bude k dispozici se třemi benzínovými motory A 150, A 170, A 200 a dvěma dieslovými motory A 160 CDI a A 180 CDI. Oba jak třídveřová, tak i pětidvéřová verze bude k dostání jak s manuální převodovkou, tak automatickou Autotronic.
Ve standardu tato Special Edition áčka nabídne nová sedmi paprsková šestnácti palcová kola z lehké slitiny a dvě nové metalizované barvy: Mistral Blue (modrá) a Reef Silver (stříbrná). Na přání je možné objednat klasickou barvu Cosmos Black (černou).
Interiér na sebe nechá lákat zvláštním textilním potahem s hliníkovým obložením, ostatně, u Mercedesu je to již spíše zvykem. Mezi další zajímavou výbavu lze zařadit tempomat Speedtronic. Třída A "Polar Star" se bude dodávat standardně s paketem "vidět a být viděn", včetně dešťového senzoru a automatické aktivace světlometů. Volant bude potažený kůží, řadící páka a ruční brzda v černém sametu a speciální koberečky určené této edici také nechybějí. Nechybí ani klimatzizace.
Nové áčko Special Edition Polar Star by mělo startovat na ceně kolem Kč 600 000,-. Foto: Mercedes-Benz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.