Společnost Fiat připravila pro nadšence, kteří jsou zamilovaní do italských vozů, exkluzivní limitovanou edici zcela unikátního modelu Fiat Panda Monster.
Panda Monster vychází z již představeného modelu Panda 4x4 Cross a bude vyrobena v limitované sérii 620 vozů. Číslo 620 není zvoleno náhodou, toto číslo totiž koresponduje s obsahem motoru legendárního motocyklu Ducati Monster 620. Panda Monster byla připravena právě ve spolupráci s výrobcem proslulých italských motocyklů Ducati a je celá laděná do černé barvy, včetně zatmavených bočních a zadních skel.
Pandu Monster pohání to nejlepší, co je dnes k dispozici v nabídce malých turbodieselových motorů - 1.3.Multijet 16v o výkonu 70 koní. Vůz s tímto motorem dosáhne rychlosti až 155 km/h a z 0 na 100 zrychlí za 18 vteřin.
zdroj: Fiat CZ
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.