Jako jezdec továrního týmu Honda F1 Racing je pochopitelné, že britský jezdec Jenson Button využívá flotilu japonské automobilky i pro soukromé účely.
Button mimo jiné řídí i model Honda NSX, který vyšel na světové trhy v roce 1990, kdy pro jeho design a skvělé řízení tento model využíval i legendární Ayrton Senna. Button se prohání na dálnicích kolem Monte Carla v sytě žluté Hondě NSX a je s ní maximálně spokojený.
Jenson Button, britský jezdec Formule 1 je velký blázen do automobilů: „NSX je zatraceně fantastické auto,“ řekl Brit nedávno. „Je opravdu velmi hezká, vyvážená, se skvělým motorem a převodovkou. Jednou jsem ji řídil na testovací trati Hondy v Tochigi, kde jsme spolu dosáhli rychlosti 172 mil za hodinu. To bylo v mém životě nejrychleji, co jsem jel se sériovým autem. Byla to fantastická zkušenost.“
Button velmi rád brouzdá silnice Evropy a k tomu využívá dalších modelů Hondy, kterými ještě jsou Civic Type-R a S2000, jenž jsou vhodné pro ulice Monte Carla, kde Jenson žije. Button oba modely vlastní v černé barvě.
Foto: Honda Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.