Jako jezdec továrního týmu Honda F1 Racing je pochopitelné, že britský jezdec Jenson Button využívá flotilu japonské automobilky i pro soukromé účely.
Button mimo jiné řídí i model Honda NSX, který vyšel na světové trhy v roce 1990, kdy pro jeho design a skvělé řízení tento model využíval i legendární Ayrton Senna. Button se prohání na dálnicích kolem Monte Carla v sytě žluté Hondě NSX a je s ní maximálně spokojený.
Jenson Button, britský jezdec Formule 1 je velký blázen do automobilů: „NSX je zatraceně fantastické auto,“ řekl Brit nedávno. „Je opravdu velmi hezká, vyvážená, se skvělým motorem a převodovkou. Jednou jsem ji řídil na testovací trati Hondy v Tochigi, kde jsme spolu dosáhli rychlosti 172 mil za hodinu. To bylo v mém životě nejrychleji, co jsem jel se sériovým autem. Byla to fantastická zkušenost.“
Button velmi rád brouzdá silnice Evropy a k tomu využívá dalších modelů Hondy, kterými ještě jsou Civic Type-R a S2000, jenž jsou vhodné pro ulice Monte Carla, kde Jenson žije. Button oba modely vlastní v černé barvě.
Foto: Honda Motors
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.