Poté, co Alfa Romeo vynechala jedno desetiletí prodeje svých vozů na americkém trhu, nyní potvrzuje jejich návrat za velkou louži.
CEO Sergio Marchionne v prohlášení čtvrtletních výsledků společnosti Fiat Auto potvrdil, že koncern je připraven na návrat na americký trh, i když konečné datum ještě nebylo stanoveno.
Značka Alfa Romeo by se ale v předpokladech měla na americkém kontinentu objevit už počátkem příštího roku. Modely, které budou Američanům nabídnuty jsou zejména 159, Brera a Spider, pak novinka Alfy 8C Competizione coupe, která bude představena na konci letošního roku.
Distribuci k zákazníkům budou zajišťovat již existující síť prodejců značky Maserati.
Alfa by také měla brzy potvrdit, že model 148, jenž nahradí stávající 147čku na konci roku 2007 (2008 pro státy s řízením na pravé straně) bude založena na stejném podvozku C segmentu Fiat a nové generace Lancia Delta. Původním záměrem bylo, postavit 148čku na zkrácené verzi 159tky, tento plán byl však opuštěn z důvodů finančních nákladů.
Foto: Alfa Romeo
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?