Poté, co Alfa Romeo vynechala jedno desetiletí prodeje svých vozů na americkém trhu, nyní potvrzuje jejich návrat za velkou louži.
CEO Sergio Marchionne v prohlášení čtvrtletních výsledků společnosti Fiat Auto potvrdil, že koncern je připraven na návrat na americký trh, i když konečné datum ještě nebylo stanoveno.
Značka Alfa Romeo by se ale v předpokladech měla na americkém kontinentu objevit už počátkem příštího roku. Modely, které budou Američanům nabídnuty jsou zejména 159, Brera a Spider, pak novinka Alfy 8C Competizione coupe, která bude představena na konci letošního roku.
Distribuci k zákazníkům budou zajišťovat již existující síť prodejců značky Maserati.
Alfa by také měla brzy potvrdit, že model 148, jenž nahradí stávající 147čku na konci roku 2007 (2008 pro státy s řízením na pravé straně) bude založena na stejném podvozku C segmentu Fiat a nové generace Lancia Delta. Původním záměrem bylo, postavit 148čku na zkrácené verzi 159tky, tento plán byl však opuštěn z důvodů finančních nákladů.
Foto: Alfa Romeo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.