Ostravské výstaviště Černá Louka uspořádalo na tento víkend 5. – 7. května autosalon pod názvem Wevi. V dvou - patrové hale bylo k vidění několik novinek, tuningových vozů či motorek.
První patro se dělilo na dvě sekce, jedna patřila motorkám, skútrům a čtyřkolkám téměř všech značek a druhá patřila upraveným vozům, které zde předvedly tuningové kluby z Ostravy a okolí.
V druhém podlaží pak návštěvníci mohli shlédnout novinky některých automobilek. Za zmínku stojí Renault Clio, Citroen Micra C+C, Fiat Croma a Grande Punto, Ford Mustang kabrio, Audi Q7, VW Passat, Golf R32, Škoda Roomster, Octavia RS, Suzuki Grand Vitara, Ford Focus ST a další.
Na okolních parkovištích byly vystaveny nákladní vozy a firmy zabývající se autodoplňky.
foto: Kovalčík Martin
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?