Španělská automobilka Seat rozšířila svou nabídku o nový agregát 2.0 Tdi s výstupním výkonem 170 koní a je nyní k dispozici u všech dealerů Seat.
Motor vychází z původního 2,0 Tdi se 103kw / 140 k, zvýšení výkonu na 125kw / 170 k má na svědomí upravené turbodmychadlo a poslední generace vstřikování PPD (Piezo – pumpe - duse). Pozoruhodná hodnota točivého momentu 350 N.m je k dispozici již od 1800 ot/min. Toledo je samozřejmě vybaveno filtrem pevných částic a vyhovuje i emisním předpisům Euro 4.
Na silnici vás překvapí dynamika, která dává vozidlu maximální rychlost 211 km/h, zrychlení na stovku zvládne za 8,6 vteřiny, z 80 na 120 km/h na pátý rychlostní stupeň stačí Toledu 8,9s a 11,6s na šestý stupeň! 2,0 TDI se také pyšní spotřebou, ta si vystačí s 8,0 l/100km ve městě, 5,2 l mimo město a 6,2 litry kombinovaně.
zdroj: Seat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.