Novinka Mitsubishi L200 se může těšit z prvního titulu, když ve Velké Británii získala titul „pick-up roku“ v rámci “Professional Van & Light Truck Awards 2006“.
V rámci stejné ankety získalo ocenění i Mitsubishi Pajero v užitkové verzi, a to „užitkový vůz roku“.
O titulech rozhodovala komise složená ze šesti skutečných živnostníků, kteří si udělali čas a strávili jeden den při testovacích jízdách a posuzovali vozy od jednotlivých automobilek. Nejžhavější kategorií byly právě pick-upy. Hodnotící komise rozhodla o vítězech, kteří byli rozděleni do 14 kategorií.
Pro L200 je toto ocenění o to hodnotnější, že vzešlo z rozhodnutí lidí, kteří vozy používají v reálném životě a patří tak k nejvěším kritikům. Pro Pajero v užitkové verzi to je již druhé ocenění v tomto roce, protože v únoru obdrželo cenu 4x4 užitkový vůz roku od časopisu 4x4.
My jsme vám tento zajímavý pic-up představili v našem článku, který si můžete přečíst zde...
Mitsubishi Motors
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.