Mitsubishi Lancer byl v Rusku druhým rokem po sobě zvolen „Autem roku 2006“.
Vůz získal ocenění na základě hodnocení skutečných zákazníků, a tak je titul o to cennější.
V Rusku probíhá volba v 18 kategoriích a k tomu je speciální nominace „loved brand“. Volící vyplňují dotazníky z tištěných médií, na internetu a zasílají sms. V tomto roce se tak sešlo více než 85 000 dotazníků. Lancer zvítězil ve svém C-segmentu mezi 31 konkurenty druhým rokem po sobě a Mitsubishi Motors navíc získalo titul „loved brand“.
Mitsubishi Motors
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.