Druhá generace Audi A6 allroad quattro přichází na český trh. Zájemci si budou moci tento elegantní suverénní model, s vynikajícími jízdními vlastnostmi a dynamikou na silnicích i v terénu, ...
pořídit za ceny začínající na 1 511 200 Kč včetně DPH. K dispozici bude i velmi oblíbená verze N1 s možností odpočtu DPH. Předchozí generace Audi allroad quattro patřila u nás ve své třídě k bestsellerům a nejúspěšnějším modelům značky Audi na českém trhu. Také současný, v mnoha ohledech unikátní model Audi A6 allroad quattro, jen těžko hledá konkurenta. Protože vychází z reprezentativního modelu A6 Avant, nabízí výjimečný jízdní komfort a na silnici překvapuje sportovními výkony. Díky pokročilé koncepci podvozku s pohonem všech kol quattro a adaptivnímu pneumatickému pérování se však vypořádá i s jízdou mimo zpevněné cesty. Stejně jako jeho předchůdce, také nový allroad nabízí vyvážený mix dynamického stylingu, komfortní pětimístné karoserie s mimořádně velkým zavazadlovým prostorem a výrazných off-road prvků. Základní verze Audi A6 allroad quattro se vznětovým motorem 2.7 TDI o výkonu 132 kW/180 k a automatickou převodovkou tiptronic se bude prodávat za 1 511 200 Kč. Verze s motorem 3.0 TDI, výkonem 171 kW/233 k a automatickou převodovkou tiptronic přijde na 1 587 600 Kč. Nejvýkonnější model se zážehovým motorem 4.2 FSI o výkonu 257 kW/350 k bude stát 2 128 200 Kč a cena modelu s motorem 3.2 FSI začíná na 1 575 700 Kč.
AUDI
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.