Druhá generace Audi A6 allroad quattro přichází na český trh. Zájemci si budou moci tento elegantní suverénní model, s vynikajícími jízdními vlastnostmi a dynamikou na silnicích i v terénu, ...
pořídit za ceny začínající na 1 511 200 Kč včetně DPH. K dispozici bude i velmi oblíbená verze N1 s možností odpočtu DPH. Předchozí generace Audi allroad quattro patřila u nás ve své třídě k bestsellerům a nejúspěšnějším modelům značky Audi na českém trhu. Také současný, v mnoha ohledech unikátní model Audi A6 allroad quattro, jen těžko hledá konkurenta. Protože vychází z reprezentativního modelu A6 Avant, nabízí výjimečný jízdní komfort a na silnici překvapuje sportovními výkony. Díky pokročilé koncepci podvozku s pohonem všech kol quattro a adaptivnímu pneumatickému pérování se však vypořádá i s jízdou mimo zpevněné cesty. Stejně jako jeho předchůdce, také nový allroad nabízí vyvážený mix dynamického stylingu, komfortní pětimístné karoserie s mimořádně velkým zavazadlovým prostorem a výrazných off-road prvků. Základní verze Audi A6 allroad quattro se vznětovým motorem 2.7 TDI o výkonu 132 kW/180 k a automatickou převodovkou tiptronic se bude prodávat za 1 511 200 Kč. Verze s motorem 3.0 TDI, výkonem 171 kW/233 k a automatickou převodovkou tiptronic přijde na 1 587 600 Kč. Nejvýkonnější model se zážehovým motorem 4.2 FSI o výkonu 257 kW/350 k bude stát 2 128 200 Kč a cena modelu s motorem 3.2 FSI začíná na 1 575 700 Kč.
AUDI
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.